Nowe w serwisie TP

1. Data: 2002-03-17 20:22:46

Temat: Nowe w serwisie TP
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakoś cicho się tu zrobiło... Więc zapraszam do lektury :-)
Telepraca Polska - Pierwszy Polski Internetowy Serwis Telepracy
doczekał się wreszcie nowego układu graficznego. Wkrótce ukaże się w
pełnej krasie. Komentarze mile widziane (najlepiej na priv).
I to co najważniejsze - są nowe teksty. Dalsze będę dodawane już
regularnie.

Pozdrawiam,
Robert

2. Data: 2002-03-17 21:08:14

Temat: Re: Nowe w serwisie TP
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze link http://www.telepraca-polska.pl

3. Data: 2002-03-18 11:15:15

Od: "Zbyszek" <o...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Próba
[ciach]

4. Data: 2002-03-21 06:41:06

Temat: bariery
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jak wszyscy zapraszaja to i ja zaprosze na serwis www.bariery.bmp.pl bo
troche juz sie wypelnil i bedzie wypelnial kolejnymi podstronami. Polecam
/bariery/MPK, PKP i powoli zaczynam temat Lodzi - bliski memu sercu.

pozdrawiam
Arek

5. Data: 2002-03-22 13:35:47

Temat: Re: bariery
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> w news:004201c1d0a1$b813c520$3ea463d9@ppp...
pisze tak:
> Jak wszyscy zapraszaja to i ja zaprosze na serwis www.bariery.bmp.pl

Nie do przejścia bariery, to komunikat "404".
Największa bariera, to "Nie ma takiego serwera".

To tyle poezji... :-)

--
Pozdrawiam.
Perła

6. Data: 2002-03-27 06:55:58

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Sorrrrrrrry

To efekt moich ciec w budzecie domowym :-) lacze sie i szybko odpisuje wiec
zjadlem "net".
Dobry adres to: www.bariery.bmp.net.pl, nidlugo bedziemy mieli wlasna
domene.

ps.
Skoro tak Ci dobrze idzie w poezji to mozesz cos napisac, a ja dam to do
dzialu kulturalnego - bo narazie jest tylko proza :-)
Co do barier - no coz, musimy nauczyc sie z nimi walczyc :-)

pozdr.
arek

7. Data: 2002-03-27 08:36:45

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):
> Dobry adres to: www.bariery.bmp.net.pl, nidlugo bedziemy mieli wlasna
> domene.

Zapowiada się ciekawie. Dobra grafika, przejrzysty układ i świetny
pomysł!

Pozdrawiam,
Robert

Kto wie jak się cewnikować? Albo czy jest ABC cewnikowania?
i pogubiłam się zupełnie
Opony do wózka
7% VAT na sprzęt rehabilitacyjny
SamiSobie-prawo-mam pytanie