bateria termostatyczna a piecyk gazowy

1. Data: 2003-11-02 14:07:03

Temat: bateria termostatyczna a piecyk gazowy
Od: "arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
czy ktoś uzywa baterii termostatycznej z gazowym ogrzewaczem przepływowym np
Junkers
słyszałem ze to sie nie sprawdza czy to prawda
wszystkie odpowiedzi beda mile widziane
arek

1. Data: 2003-11-02 17:53:07

Temat: Re: bateria termostatyczna a piecyk gazowy
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
np
> Junkers
> słyszałem ze to sie nie sprawdza czy to prawda

witam
my równiez sie nad tym zastanawiamy chociaz nasi znajomi maja taka baterię
i sie sprawdza.
ale ja boje sie ze nie da sie wyregulowac wody szczególnie dzicko moze miec
z tym kłopot.
pzdr.
p.

1. Data: 2003-11-02 20:10:09

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś uzywa baterii termostatycznej z gazowym ogrzewaczem przepływowym np
> Junkers

Ja używam baterii termostatycznej pod prysznicem zasilanym w ciepłą wodę
przez gazowy przepływowy ogrzewacz wody (Saunier Duval). Jestem
zadowolony i z pieca i baterii. '

Temat sprawdź w archiwum grupy - sam pisałem o tym m.in. 29.10.2002 r.
:-) -> www.google.pl Twoim przyjacielem :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-11-03 17:19:11

Od: "www.komorowscy.com" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w domu pod prysznicem działa bardzo dobrze ustawia się temperaturę
raz gałką i delikatnie reguluje. Jest tam specjalny przycisk po wciśnięciu
którego może być faktycznie gorąca woda (zabezpieczenie przed wspomnianymi
dziećmi).Oczywiście nie obyło się bez problemów bo po przykręceniu nie
działała. Okazało się, że ma znaczenie z której strony dochodzi zimna woda
ale można zamontować jak u mnie "do góry nogami". Fachowce powiedziały, że
nie ma norm z której strony ma być ciepła woda ale mogą rozkuć nowiutką
glazurę i przełożyć pozdr. commor

1. Data: 2003-11-03 22:14:17

Od: "arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co sie dzieje gdy termostat ogranicza przepływ w ciepłym obiegu.
piecyk nie gasnie?
czy ja dobrze rozumiem ze woda moze płynąć zimniejsza niz nastawiona na
termostacie (np jeszcze nie rozgrzana ) ale nie popłynie za gorąca?
arek

1. Data: 2003-11-05 07:23:19

Od: "www.komorowscy.com" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie trochę na mąciłem bo mam piecyk gazowy ale nie obiegowy. Kiedyś
miałem i wiem jak działa. Jednak wydaje mi się, że będzie ok. ponieważ w
najgorszym przypadku woda będzie za zimna ale nigdy za gorąca. Mam nadzieje,
że teraz są wydajniejsze piece.Kiedyś tak miałem, że jak się ktoś kąpał i
żona zmywała w tym samym czasie to "zabierała" mi ciepłą wodę spod
prysznica. Nawet jak nic nie zmieniło się z wydajnością to dzięki baterii
termostatycznej (po ustawieniu wyższej temperatury na piecyku) starczałoby
wody na kąpiel i zmywanie w tym samym czasie.
Pozdr. commor

1. Data: 2003-11-05 08:49:33

Od: "Krzysztof W." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-02 15:07, Użytkownik arek napisał:

> [...]
> Junkers
> słyszałem ze to sie nie sprawdza czy to prawda

Aby się sprawdzało, taka bateria termostatyczna musi być do takiej pracy
przystosowana. Zazwyczaj baterie dobrych firm mają taką możliwość, musi
być napisane coś w tym stylu: "również do hydraulicznie sterowanych
podgrzewaczy wody" - to cytat z katalogu firmy Hansa, który to akurat
mam pod ręką. Jeśli sprzedawca nie ma takiej informacji, to pytać się
bezpośrednio u producenta.

Pozdrawiam
Krzysztof W.

Problem z firma sprzedajaca okna