bayzlia w doniczce - problem

1. Data: 2003-04-18 12:48:33

Temat: bayzlia w doniczce - problem
Od: "mateo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie [neichcacy wyslalem ta wiadomosc gdy jeszcze nie napisalem jej do
konca , wiec wyslam raz jeszcze , przepraszam]

mam problem z moja bazylia rosnaca w doniczkach na parapecie, narazie sa
jeszcze malutkie (4cm) , ale ich liscie strasznie zaczynaja sie skrecac ,
giac i wyginac , w jednej doniczce bardziej , w innej mniej

tu mozecie zobaczyc ich zdjecia:

www.undaar.art.pl/1.jpg
www.undaar.art.pl/2.jpg

pozdrawiam i czekam na porade :)

--
MateOsh
m...@o...pl

2. Data: 2003-04-18 13:43:53

Temat: Re: bayzlia w doniczce - problem
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:BuSna.109136$UR.942365@news.chello.at
mateo<m...@o...pl> napisał(a):

> mam problem z moja bazylia rosnaca w doniczkach na parapecie, narazie sa
> jeszcze malutkie (4cm) , ale ich liscie strasznie zaczynaja sie skrecac ,
> giac i wyginac , w jednej doniczce bardziej , w innej mniej

Hejka.Na pierwszym zdjęciu widać najprawdopodobniej poparzenia słoneczne
listków. Pewnie wystawiłeś nagle młode siewki na zbyt intensywne działanie
słońca. Co do drugiego zdjecia, to sam chciałbym mieć taką ładną bazylię :-)
Pozdrawiam pozytywnie Ja...cki

H.Z: Ślimak ma jednocześnie płeć żeńską i męską, ale z tego nie korzysta.
:-)

3. Data: 2003-04-18 13:59:32

Od: "mateo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słońca. Co do drugiego zdjecia, to sam chciałbym mieć taką ładną bazylię

no i to wlasnie najdziwniejsze , ze na pierwszym zdjeciu widac doniczke w
ktorej ,z powodu mniejszej ilosc ziemi, roslinki sa troche pod poziomem
doniczki , i mniej swiata do nich dociera

obie doniczki stoja w tym sasmym meijscu obok siebie od poczatku , wiec obie
powinny byc poparzone

wiec moze od braku slonca? :)

4. Data: 2003-04-18 20:29:16

Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze to miniarki? albo jakies inne wstretne robale?
ostatnio mialam do czynienia z siewkami warzyw i wygladaly podobnie, a
diagnoza brzmiala: miniarki.
moze sie myle, o tylko sugestia.
pozdrawiam!

Użytkownik "mateo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze malutkie (4cm) , ale ich liscie strasznie zaczynaja sie skrecac ,
> giac i wyginac , w jednej doniczce bardziej , w innej mniej

bazylia w doniczce - no i mam problem :)
Rozwar
Raczkujaca - pielengnacja iglaków
gupie pytanie
Clematis.