Re: beczka piwa - ile kosztuje?

From: "Tomasz 'TomaszKa' Kałużny" <t...@z...pcz.czest.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: beczka piwa - ile kosztuje?
Date: Mon, 4 Dec 2000 12:16:49 +0100

Użytkownik "Shaman" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:90fq0s$ph2$1@news.onet.pl...
> hejka... organizujemy impreze i chcielibyśmy kupić beczkę piwa... macie
> jakieś doświadczenia w tym temacie? ile kosztuje, czego sie wystrzegać

Mam spore doswiadczenia w tym temacie i z gory mowie ze nie jest tak prosto
napic sie piwa z beczki :(. Otoz... kaucja za beczke waha sie od 100 do
800(!!!) zl w zaleznosci o browaru lub dystrybutora. Oczywiscie takie
"extra" ceny sa tylko jak ktos bierze piwko okazyjnie na imprezke. Mozna do
tego wziasc pompke reczna (oplaty 10-20 zl za dzien) ale wymaga to troche
wprawy zeby nie leciala sama piana albo wziasc chlodziarke (kaucja
300-500zl) lub roll-bar (nie wiem jaka kaucja) i do tego obowiazkowo CO2 za
ok.30-50 zl. Tak wiec jak widzisz ceny nie sa male... A beczke (KEG 30) piwa
mozna kupic np. za 85 zl jakiegos sikacza albo ok.120 jakies mocne z tym ze
sikacze jakos trudniej kupic.

Pozdrawiam. Tomek.

ICQ# 36467291; GG# 174753 - 'Vyehoo'