bekon-gdzie???

1. Data: 2002-07-23 20:47:32

Temat: bekon-gdzie???
Od: "irek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
mam pytanie: czy moze ktos sie orientuje gdzie w wawie mozna kupic prawdziwy
bekon , nie bylo by zle gdyby byl paczkowany???
czytalem ze mozna zastapic wedzonym boczkiem , ale to chyba nie do konca to
samo
prawde mowiac to nie spotkalem sie jeszcze w polsce z prawdziwym bekonem
a moze poprostu nie jest to popularna wedlina
sam nie wiem:)))
prosze o pomoc

pozdr
irek

1. Data: 2002-07-23 21:24:55

Temat: Re: bekon-gdzie???
Od: "Agniecha" <r...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje mi sie, ze widzialam bekon w carefourze przy wilenskim, ale glowy nie
dam.

Agnieszka Klimczak,
r...@s...waw.pl
http://slub.waw.pl

1. Data: 2002-07-24 06:26:52

Od: "Voyt" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik irek <i...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahkfd4$6m0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> prawde mowiac to nie spotkalem sie jeszcze w polsce z prawdziwym bekonem
> a moze poprostu nie jest to popularna wedlina

Chodzi Ci zapewne o taki angielski pokrojony już w plasterki.
Tylko rzucić na patelnie sam albo dodać do jajecznciy.
Zajebista sprawa.
Jadłem taki w Anglii ale w polsce nie udało mi się czegoś takiego
kupić.

Pozdrawiam
Voyt

1. Data: 2002-07-31 17:29:16

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "irek" <i...@g...pl>

> [...]
> prawde mowiac to nie spotkalem sie jeszcze w polsce z prawdziwym bekonem
> a moze poprostu nie jest to popularna wedlina

Za nic na swiecie nie przypomne sobie nazwy firmy, ktora to produkuje, ale
mozna dostac bekon w plasterkach, w plaskim opakowaniu, stoi w Carrefour na
polce z wedlinami pakowanymi gdzies po srodku lodowki, obok innych
pakowanych cudow, np. szynki suszonej. Polecam - niezly.

Macabra

1. Data: 2002-08-01 09:14:15

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polce z wedlinami pakowanymi gdzies po srodku lodowki, obok innych
> pakowanych cudow, np. szynki suszonej. Polecam - niezly.

Tu masz trochę tych firm:
http://www.cornea.com.pl/glowne/CENNIK.html

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-08-01 12:06:34

Od: "irek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wielki dzieki wszystkim za odpowiedzi:))
bardzo mi pomogły

pozr&thx
irek

przepis na sałatkę z warzyw w zalewie octowej
Wino domowe
jaki dodatek do plackow ziemniaczanych?
spieniacz
surowka z mlodej cukinii