beta blokery

1. Data: 2003-02-02 09:43:24

Temat: beta blokery
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie do grupowiczow, mianowicie chcialbym sie dowiedziec, czy podczas
przedawkowania srodkow pobudzajacych typu amfetamina czy extazy, wskazane jest
podanie beta blokerów (atenolol, propranolol), oraz czy z tego powodu nie
powstana jakies grozne interakcje. A jezeli jest to wskazane to w jakich
dawkach nalezy podac blokery.
Jesli to pytanie jest nieodpowiednie na ta grupe, to sorry, ale lepszej nie
znalazlem.

Pozdr
Tomek

2. Data: 2003-02-02 10:49:02

Temat: Re: beta blokery
Od: "Maciej Jędrzejko" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jestes lekarzem to poszukaj w ksiazkach - jesli nie to nie oczekuj
odpowiedzi tutaj i sam bierz odpowiedzialność za swoje uzaleznienia.

jesli problem dotyczy kogoś innego to polecam
http://www.reitox.net.pl/pdis00pi.htm

Pozdro.
Maciej Jędrzejko

3. Data: 2003-02-02 13:40:24

Od: Yellow_Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b1it2l$4dd$1@news.tpi.pl>, m...@N...wp.pl
napisał(a)...
> Jesli jestes lekarzem to poszukaj w ksiazkach - jesli nie to nie oczekuj
> odpowiedzi tutaj i sam bierz odpowiedzialność za swoje uzaleznienia.

Hmm, a może to nie on bierze?

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

4. Data: 2003-02-02 23:34:45

Od: "Maciej Jędrzejko" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, a może to nie on bierze?

Dlatego napisałem ze jesli sprawa dotyczy kogoś innego to polecam link... :)
A poza tym jak to nie On bierze a chce pomóc to niech nie szuka rozwiazan,
które sa jedynie zamiataniem smieci pod dywan...i to bardzo niebezpiecznym
zamiataniem szczególnie jak sie nie zna wskazan, przeciwwskazań, działań
ubocznych a nawet samego działania... oraz nie bierze sie pod uwage
indywidualnej reakcji na lek...

"Panie doktorze mam ochote sie zabić prosze mi poradzić powiedz mi którą
strona noża będzie lepiej?"

a z Twoją stopką trudno sie nie zgodzić...

Sssciskam
Maciek

_____________

5. Data: 2003-02-03 01:25:49

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiataniem szczególnie jak sie nie zna wskazan, przeciwwskazań, działań
> ubocznych a nawet samego działania... oraz nie bierze sie pod uwage

Czasami lepiej zamiesc smieci pod dywan, niz stac z boku i czekac az ktos sie o
nie przewroci.

Pozdr
Tomek

badania do ksiazeczki pracowniczej!