bez tytulu

1. Data: 2001-10-06 12:16:58

Temat: bez tytulu
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Poszedlem wczoraj do supermarketu na cotygodniowe zakupy. Chcialem
oddac butelki po piwie, a tam napis, ze butelek euro nie przyjmuja. Za
to w hallu w stoisku z zakaskami sprzedawali hot-doga z pieczarek. W
dziale z owocami sprzedawali kubanskie grapefruity. Kupilem na wszelki
wypadek. Za to w stoisku z plytami nie bylo zadnych plyt zagraniczynch
zespolow. Nie kupilem. Z kas byla czynna co druga i ogromne kolejki.
Wepchnela sie przede mna kobieta, ktora miala w koszyku kilkanascie
pudelek kremu Nivea. Cofnalem sie wiec, by kupic zapas papieru
toaletowego.
Chyba nadszedl czas na wewnetrzna emigracje.

Wladyslaw

1. Data: 2001-10-06 14:01:22

Temat: Re: bez tytulu
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Oct 2001 14:16:58 +0200, w...@t...com.pl (Wladyslaw
Los) wrote:

> [...]
>pudelek kremu Nivea. Cofnalem sie wiec, by kupic zapas papieru
>toaletowego.
>Chyba nadszedl czas na wewnetrzna emigracje.

moze koniec swiata? albo moze dawne wraca

Krysia, ktora wlasciwie zna tylko dawne dobrze...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-06 14:38:20

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> moze koniec swiata? albo moze dawne wraca

Od hipermarketu zdecydowanie wole place targowe, mam jeden pod domem ( na
razie boz a rok sie przeprowadzam z kolei blisko tesco), ale faktem ejst ze
taki wybor serow rozmaitych czy dodatkow jest niestety tylko w
hipermarkecie, K

1. Data: 2001-10-07 09:08:22

Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> napisał(a) w artykule
<1f0v0ky.1u89yuxf904s7N%wlos@tele.com.pl>...
> [...]
> pudelek kremu Nivea. Cofnalem sie wiec, by kupic zapas papieru
> toaletowego.
> Chyba nadszedl czas na wewnetrzna emigracje.

Musze sie upewnic: ocet jeszcze jest?
Czarek

1. Data: 2001-10-09 05:46:28

Od: Art@[nosPam]icbleu.org szukaj wiadomości tego autora

w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) wrote:

>Poszedlem wczoraj do supermarketu na cotygodniowe zakupy. Chcialem

ciach

>pudelek kremu Nivea. Cofnalem sie wiec, by kupic zapas papieru
>toaletowego.
>Chyba nadszedl czas na wewnetrzna emigracje.
>
>Wladyslaw

Bierz cukier i make!!! ;-)))
Art(Gruby).

indyk i sw. Teresa