bez względu na wszystko

1. Data: 2006-07-13 06:50:42

Temat: bez względu na wszystko
Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

biorę się za siebie i przechodzę na dietę , a niech tam , i wybieraam
atkinsa , jak w totolotku :)) i tak sobie myślę czy uda mi sie do wrzesnia
choć 6 kg zrzucić .
pozdrawiam
alis

2. Data: 2006-07-13 07:21:47

Temat: Re: bez względu na wszystko
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> biorę się za siebie i przechodzę na dietę , a niech tam , i wybieraam
> atkinsa , jak w totolotku :))

To raczej jak w rosyjskiej ruletce :/
Pozdrawiam, Agata (zatroskana)

3. Data: 2006-07-13 07:26:46

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> To raczej jak w rosyjskiej ruletce :/
> Pozdrawiam, Agata (zatroskana)

no niech będzie rosyjska :)) mnie tam wsiorawno

4. Data: 2006-07-13 07:47:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kitka pisze:

> no niech będzie rosyjska :)) mnie tam wsiorawno

A nie powinno - w koncu chodzi o twoje wlasne zdrowie.

5. Data: 2006-07-13 09:07:43

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> , jak w totolotku :)) i tak sobie myślę czy uda mi sie do wrzesnia choć 6 kg

Jeśli chcesz odnieść trwały sukces, to zastosuj również zasadę: białko pod
kontrolą. Atkins sądził, że białka można jeść do woli. To był jego błąd, nadmiar
białka jest szkodliwy.

W początkowym okresie można go jeść więcej, bo jest potrzebny do przebudowy
metabolizmu organizmu, ale po kilku tygodniach należy go zmniejszać, ponieważ
organizm wtedy już tyle nie potrzebuje i zjedzone nadmiary w rezultacie
przetwarza na węglowodany, a potem na tłuszcz... :(

Z białkiem to tak jak z biegami w samochodzie. Do rozpędzenia samochodu
potrzebna jest jedynka, dwójka... a przy szybszej jeździe należy z nich
zrezygnować i wskoczyć na wyższe (czyt. "tłuszczowe") biegi :)

Zanim się zacznie samodzielną jazdę trzeba poznać kodeks drogowy i obsługę
samochodu. Niemniej ważne jest poznanie potrzeb własnego organizmu w kontekście
wybranej diety, aby nie spotkały nas przykre niespodzianki.
Czyli to prawda, że jeść trzeba "z głową". Życzę powodzenia.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Wiedza, którą trzeba tropić, zasługuje na większą wiarę niż zdobyta bez trudu.
Alec Newald

Dieta niskowęglowodanowo-nisk otłuszczowa z limitem kal. jest do niczego !!
Dieta zgodna z grupą krwi
Atkins w TVP 1 - dzisiaj o godz. 13:45 odc.1
2 godziny na rowerku
dieta przy niedoczynności tarczycy?