beznadzieja-ide stad

1. Data: 2005-03-26 00:03:55

Temat: beznadzieja-ide stad
Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak inni ale napisze swoje odczucia - smutne.
Gdy subskrybowalam grupe mialam nadzieje na to, ze bede czerpac stad wiedze
nt racjonalnego odzywiania, roznych diet i ich skutkach, przepisach
kulinarnych, poradach itd itp.

Mam juz dosc czytania pyskowek i nagonek grup , ktore odstraszaja normalnych
ludzi przychodzacych tu ze zblizonymi do moich nadziejami.

Do Opty-(pik, pik piiiiiik - tu cenzura) mjam propozycje - zalozcie swoja
opty-grupe newsowa i tam werbujcie naiwniakow do rujnowania sobie zdrowia.

Dlaczego odstraszacie ludzi i niszczycie te grupe ?

Wsciekla jestem.
No!

2. Data: 2005-03-26 06:39:15

Temat: Re: beznadzieja-ide stad
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"L" <l...@o...pl> a écrit dans le message de news: d228s9

> Do Opty-(pik, pik piiiiiik - tu cenzura)

a jezeli ja nie lubie cenzury?

> Wsciekla jestem.

zjedz paczke masla to sie uspokoisz :)

> No!

yes !

Jurek

3. Data: 2005-03-26 08:01:46

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

L <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> opty-grupe newsowa i tam werbujcie naiwniakow do rujnowania sobie zdrowia.
>
> Dlaczego odstraszacie ludzi i niszczycie te grupe ?

tak tak, - smutne to co piszesz, niczego nie doświadczyłaś a serwujesz wyroki

zostawcie pole tylko dla wegusów wciskających ciemnote i sekciarstwo
oni kierują się ideologią, a wy zjadacze mięsa jesteście ciemnogrodem,
nie idziecie z modą

typowe dla "blondynek"

4. Data: 2005-03-26 08:29:48

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> a jezeli ja nie lubie cenzury?

> zjedz paczke masla to sie uspokoisz :)

> yes !

No i po co to napisales? Zeby potwierdzic zarzuty L? O Alim i poziomie jego
postu nie wspomne nawet.

5. Data: 2005-03-26 09:21:46

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ali " <a...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
>
> zostawcie pole tylko dla wegusów wciskających ciemnote i sekciarstwo
> oni kierują się ideologią, a wy zjadacze mięsa jesteście ciemnogrodem,

Ale o co chodzi ?
Bardzo lubie mieso. Alergie mam na sekty.

6. Data: 2005-03-26 10:32:30

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiedze
> nt racjonalnego odzywiania, roznych diet i ich skutkach, przepisach

:)
Ja tu przychodzę jak do kabaretu :) Nie można brać na poważnie ani jednego
słowa tu pisanego, myslę, że powinna zmienić nazwę :)
Pozdrawiam, Agata (oszołom monti-vege)

7. Data: 2005-03-26 11:41:48

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> No i po co to napisales?

zebys mial co robic

>Zeby potwierdzic zarzuty L? O Alim i poziomie jego postu nie wspomne nawet.

a czy ty wiesz co to jest poziom?
bo twoja nawiedzona "tworczosc" nawet wegetarian denerwuje (patrz psw )

Jurek

8. Data: 2005-03-26 11:43:09

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"L" <l...@o...pl> a écrit dans le message de news: d239i4$jr9$>>>
> Ale o co chodzi ?

ze "kit" wciskasz

> Bardzo lubie mieso. Alergie mam na sekty.

i widzisz tylko jedna "sekte"?
wiesz ze takie myslenie jest objawem sekciarstwa?

Jurek

9. Data: 2005-03-26 11:44:13

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tu przychodzę jak do kabaretu :) Nie można brać na poważnie ani jednego
> słowa tu pisanego, myslę, że powinna zmienić nazwę :)
> Pozdrawiam, Agata (oszołom monti-vege)

Ja sie przymierzam do monti i chetnie bym z kims pgadala nt tego jak
najefektywniej schudnac na tej diecie (10 kg chce w dol) i ile to zajmie
czasu.
Ja lubie miesko, moj pies tez :)

Pozdrawiam
Lidka

10. Data: 2005-03-26 11:46:06

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> wiedze

(tak na marginesie) nie zauwazylas ze kosmiczne bzdury wypisujesz?

> Pozdrawiam, Agata
(oszołom monti-vege) <= z tym oszolomstwem czarnemu do spodu stopy nie
dorastasz ;)

Jurek

sol jednak zdrowa?
test