biała rzepa - ze szczecińskiego Turysty !!!

1. Data: 2002-09-05 20:23:40

Temat: biała rzepa - ze szczecińskiego Turysty !!!
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, że ten mail trochę może zbyt lokalny

no ale jest taki bar mleczny w SZ-nie Tursyta (zna go każdy Szczecianianin)

można tam za grosze kupić surówkę z białej rzepy

kupiłam rzepę, obrałam, starłam - no ale jakaś sucha,
zbyt ostra,
nie taka jak w "turyście" :-)))

czego jej brakuje ?
jak ją zrobić?

moze ktoś wie o co chodzi

pozdr.
Paulina

1. Data: 2002-09-05 20:51:25

Temat: Re: biała rzepa - ze szczecińskiego Turysty !!!
Od: "Rob" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Szczecin.))))))
Bar turysta jest akurat kolo mojej pracy, jak mnie glod zmoze zanim do
domku przyjde to czasem cos na brzuszek tam wrzuce))))
Jesli chodzi o rzepe, ktora po prostu uwielbiam, skrapiam ja troszeczke
cytrynka i dodaje troszke smietany, przyprawy wedlug wlasnego widzimisie.
Pozdrawiam
Ala

1. Data: 2002-09-06 04:32:32

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Szczecianianin)

> można tam za grosze kupić surówkę z białej rzepy
>
> kupiłam rzepę, obrałam, starłam - no ale jakaś sucha,

dawno w turyscie nie bylam:)))
a rzepe po starciu przelewam prawie wrzatkiem.
sol, cytryna, smietana.

Mechcia

1. Data: 2002-09-06 06:34:33

Od: "Rob" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie zapomnialam o przelaniu ja wrzatkiem))))))
Ala

Kolendron ???
Grupa
grzyby??