biała surówka

1. Data: 2004-10-21 07:55:03

Temat: biała surówka
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadłam kiedyś pyszną surówkę z warzyw różnej maści, ale najciekawsze było
to, że wszystkie składniki były w białych kolorach. Była pyszna i pokrojona
w cieniutkie paseczki. Czy ktoś jadł coś podobnego i może mi podać przepis?

Krystyna

1. Data: 2004-10-21 11:23:36

Temat: Re: biała surówka
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna z Rybnika napisał(a):
> [...]
> było to, że wszystkie składniki były w białych kolorach. Była pyszna
> i pokrojona w cieniutkie paseczki. Czy ktoś jadł coś podobnego i może
===
Z białych roślin na surówkę, przychodzą mi do głowy: kapusta, kapusta
pekińska, rzodkiew, rzepa, seler. Każde z osobana jest smaczne, ale czy
razem, w jednej miseczce też? Może trzeba spróbować?

waldek
===

1. Data: 2004-10-21 13:08:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-21 13:23:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *waldek* skreślił te oto słowa:

> Z białych roślin na surówkę, przychodzą mi do głowy: kapusta, kapusta
> pekińska, rzodkiew, rzepa, seler. Każde z osobana jest smaczne, ale czy
> razem, w jednej miseczce też? Może trzeba spróbować?

I por też jest biały.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-10-21 13:16:35

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Dnia 2004-10-21 13:23:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach przyrody grupowicz *waldek* skreślił te oto słowa:

> I por też jest biały.
===
Racja, co jeszcze? Może jabłko?

Tylko co z tych składników wymodzić?

waldek
===

1. Data: 2004-10-21 13:18:52

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-21 15:16:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *waldek* skreślił te oto słowa:

> ===
> Racja, co jeszcze? Może jabłko?
>
> Tylko co z tych składników wymodzić?

Z tych to się już da por z jabłkiem :] plus białe jajko :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-10-21 13:22:18

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===
> Racja, co jeszcze? Może jabłko?
>
> Tylko co z tych składników wymodzić?

Plus gęsta śmietana z odrobiną majonezu i soku z cytryny, sól, pieprz,
odrobina cukru.

Proporcje z przewagą pora, rzodkwi, rzepy i selera nad kapustami.

W sumie kiedyś robiłam coś podobnego :)

Margola

1. Data: 2004-10-21 14:57:16

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z białych roślin na surówkę, przychodzą mi do głowy: kapusta, kapusta
> pekińska,

> waldek
> ===

A dlaczego u nas, nad Bałtykiem "kapusta biała" wcale nie biała.:-( Pekińska
zrestą też.
Pozdrowienia Areta

1. Data: 2004-10-21 19:47:08

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydawało mi się, że tam było dużo cebuli ale jakaś łagodna w smaku. Jak
można ją złagodzić w takiej surówce ?

Krystyna

1. Data: 2004-10-21 22:36:55

Od: Old Rena <g...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

P. T. Krystyna z Rybnika napisała:

> Wydawało mi się, że tam było dużo cebuli ale jakaś łagodna w smaku. Jak
> można ją złagodzić w takiej surówce ?

Pod poniższym linkiem znajdziesz dwa przepisy na surówkę - autorstwa
Kudłatej. Umieściła je tutaj w sierpniu 2002. Jeden z przepisów dotyczy
surówki z cebuli i wiórków kokosowych. Może będzie Ci pasować...

Old Rena, podczytująca
[Renata Gierbisz]

1. Data: 2004-10-21 22:40:26

Od: Old Rena <g...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

P. T. Krystyna z Rybnika napisała:
> Wydawało mi się, że tam było dużo cebuli ale jakaś łagodna w smaku. Jak
> można ją złagodzić w takiej surówce ?

Pod poniższym linkiem znajdziesz dwa przepisy na surówkę - autorstwa
Kudłatej. Zamieściła je tutaj w sierpniu 2002. Jeden z przepisów dotyczy
surówki z cebuli i wiórków kokosowych. Może Ci się przyda...
http://glinki.com/?l=cnhzyo

Old Rena, podczytująca
[Renata Gierbisz]

groch arabski