białe małżeństwo i układ na wolne zwiazki?;)

1. Data: 2002-04-05 12:04:13

Temat: białe małżeństwo i układ na wolne zwiazki?;)
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
wyobraźcie sobie taką sytuację (wcale nie utopia;):
jest małżeństwo,prawie białe bo seks jest raz na kilka miesięcy między nimi,
ludzie są młodzi, koło 30ki, mają dzieci.1 z nich wpada na pomysł, żeby
spotykać się na seks z innymi osobami, każdy z nich miałby do tgo prawo i można
to przerwać, jeśli któreś z nich zmieni zdanie, jeśli będzie chciało to
przerwać.
czy Waszym zdaniem:
1.to dobry pomysł?(oboje się nie pragną)
2.czy to małżeństwo mna szanse realne na przetrwanie? jeśli tak, jak duże one
są?
no, to tyle ;)
pozdrawiam, Mirka

2. Data: 2002-04-05 12:16:55

Temat: Re: białe małżeństwo i układ na wolne zwiazki?;)
Od: "W" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć,
> wyobraźcie sobie taką sytuację (wcale nie utopia;):

Nie mogę sobie tego wyobrazić. Mam świadomość, że są pary, które idą na tego
typu układ ale w moim przypadku byłby to koniec małżeństwa.

> [...]
>1.to dobry pomysł?(oboje się nie pragną)
>2.czy to małżeństwo mna szanse realne na przetrwanie? jeśli tak, jak >duże

Jeżeli obie strony to akceptują (szczerze!), nie rzutuje to na relacje
między nimi, przede wszystkim są przyjaciółmi i baaardzo tolerancyjni w
miłości - to może.....
Ale czy w takim przypadku można mówić w ogóle o miłości, czy nie jest to
przejaw egoizmu jednej ze stron? Bardzo jestem ciekawa, czy ten pomysł
zrodził się w głowie mężczyzny czy kobiety (stawiam na faceta - ale może się
mylę)?
Pozdrawiam
Wanda

--
_____________________
Pisząc do mnie wytnij NO-SPAM z adresu

3. Data: 2002-04-05 12:19:59

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo jestem ciekawa, czy ten pomysł
> zrodził się w głowie mężczyzny czy kobiety (stawiam na faceta - ale może się
> mylę)?

pudło ;)
kobiety...
też pozdrawiam i dzięki za 1 odpowiedź ;)
Mirka

4. Data: 2002-04-05 12:25:32

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> czy Waszym zdaniem:
> 1.to dobry pomysł?(oboje się nie pragną)

Kwestie: Zazdrość, Zdrowie, Czas, Pieniądze, opieka nad dzieckiem gdy
czas poświęca nie rodzinie.
Nie do uzgodnienia

> 2.czy to małżeństwo mna szanse realne na przetrwanie?

Ma.

>jeśli tak, jak duże one są?

50% - Tak albo Nie.

jak podczas kontaktów poza... trafi na tą(tego) jedynego to 0% jak nie
trafi to 100%

Pozdrawiam
Qwax

5. Data: 2002-04-05 12:29:27

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: <s...@p...onet.pl>
Data: 5 kwietnia 2002 14:04

2.czy to małżeństwo mna szanse realne na przetrwanie? jeœli tak, jak duże
one
sš?

no dobra, tylko po co takiemu małżeństwu małżeństwo? Skoro znajdują sobie
innych partnerów, nie pragną się nawzajem, szukają innych wrażeń... to po co
w ogóle to małżeństwo mam mieć szanse na przetrwanie? Może gdzieś indziej
mieliby więcej szczęścia i spełnienia niż w tym związku?
Ja po prostu nie rozumiem pobudek do trzymania się kurczowo związku, w
ktrórym małżonkowie mają "legalnie" innych partnerów.
No nie wiem, po co. Chyba żeby dla spraw prawno-prganizacyjnych. Czyli
papierów. ALbo pozorów.

pozdrawiam
satia

6. Data: 2002-04-05 12:44:28

Od: "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> pudło ;)
> kobiety...
> też pozdrawiam i dzięki za 1 odpowiedź ;)
> Mirka

To właże do środka i nakrywam się pykrzykrywką!!!
Wanda

7. Data: 2002-04-05 12:56:35

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> napisał w
wiadomości news:a8k678$19l6$1@pingwin.acn.pl...
> [...]nakrywam się pykrzykrywką!!!

Rany julek, CZYM?! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

8. Data: 2002-04-05 13:09:41

Od: "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:a8k6hm$cc3$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> napisał w
> [...]
Wanda

9. Data: 2002-04-05 13:18:55

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> napisał w
wiadomości news:a8k7mh$1d8g$1@pingwin.acn.pl...
> [...]idę paluchy połamać co by głupot nie wypisywać:)

E, nie idź. Ale to takie śliczne było, że się nie mogłam
powstrzymać :)

Pozdrawiam serdecznie
Hanka, co dzisiaj wciska backspace chyba częściej niż
jakikolwiek inny klawisz :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

10. Data: 2002-04-05 13:20:54

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.to dobry pomysł?(oboje się nie pragną)

To po co im w ogóle małżeństwo ?

> 2.czy to małżeństwo mna szanse realne na przetrwanie? jeśli tak, jak
duże one
> są?

IMHO - nie.

Pozdrowienia.

Basia

Obozy i Kolonie
tatus i synek kontra mama
Adopcja?
Telegram z Niebia - na dobry początek dnia
alimenty