bieganie i bole

1. Data: 2006-04-26 14:36:37

Temat: bieganie i bole
Od: "kamil" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zaczalem biegac dla treningu. Dlaczego podczas biegania (po ok 30min) czuje
bol brzucha tak jakby mialo mi cos z niego zaraz wyleciec do przodu? Musze
mocno zaciskac miesnie. Nie jest to kolka. Przed biegiem jestem
"zalatwiony". Podczas biegania oddycham przepona, czy to ona sie odzywa? Mam
sie czego bac?

2. Data: 2006-04-26 14:40:32

Temat: Re: bieganie i bole
Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mocno zaciskac miesnie. Nie jest to kolka. Przed biegiem jestem
> "zalatwiony". Podczas biegania oddycham przepona, czy to ona sie odzywa?

Ja sie tak kiedyś zawzialem i zaczalem biegać... Zaczelo mnie boleć kolano,
okazało sie, ze przyczyna bylo przeforsowanie sie. Moze poprostu za dużo na
raz? Jezeli biegasz od niedawna a wczesniej prowadziles malo aktywny tryb
zycia to organizm potrzebuje sie rozkrecic?:)

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

3. Data: 2006-04-29 18:50:22

Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamil wrote:
> [...]
> mocno zaciskac miesnie. Nie jest to kolka. Przed biegiem jestem
> "zalatwiony". Podczas biegania oddycham przepona, czy to ona sie odzywa? Mam

Mialem to samo, po kilku dniach przeszlo.

--
Z pozdrowieniami, | h...@x...org.pl
Krzysztof Magosa 'hexio', | http://www.xnet.org.pl/

4. Data: 2006-04-30 11:49:26

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mocno zaciskac miesnie. Nie jest to kolka. Przed biegiem jestem
> "zalatwiony". Podczas biegania oddycham przepona, czy to ona sie odzywa?

Jeżeli chodzi o zrzucenie nadwagi (bo pewnie po to biegasz) ,
proponuje wcześniej przed twoim treningiem biegowym ze dwa miesiące
pojeździć na rowerku rehabilitacyjnym (takie zwykłe magnetyczne za 400zł w
każdym hipermarkecie). Unikniesz wielu potencjalnych komplikacji
zdrowotnych.
Tylko uwaga: Trening zaczynamy na czczo (ważne żeby w brzuchu nie było
pożywienia, stąd najlepiej na kolację
nic nie jeść i wypijać szklankę mleka w proszku odtłuszczonego -
łatwoprzyswajalny bogaty w substancje
odżywcze (białko i węglowodany) i bez tłuszczu 3,50 zł dostępne w każdym
spożywczym).
Dodatkowo zakładamy pas rehabilitacyjny (20-30 zł dotępny w każdym
sportowym - zwiększa o 100% metabolizm w miejscu w któym jest założony -
brzuch, uda gdzie są najwieksze "zaokrąglenia", lub zwykłą folię spożywczą.
No i jazda od 0,5 do 1 godziny treningu.
Tak przez dwa miesiące można zrzucić do 15 kilogramów.

Wtedy możesz spokojnie zacząć trening biegowy, w którym to zaoszczędzisz
nadwyrężeń kończyn, zwichnieć, i
nadwyrężeń kręgosłupa.

No i najważniejsze. Cholernie ważna jest przed bieganiem rozgrzewka a
szczególnie odcinka lędźwiowego
tzw "pomki" z tyłkiem na podłodze, a do tego dorzucić wszelakie rodzaje
zwisów i ćwiczeń na drążku.

Nadmierny wysiłek biegowy połączony np. z siedzeniem przy kompie + siedzenie
na wykładach + siłownia+
częsta jazda samochodem - (czyli styl życia jaki teraz prowadzimy) w pracy
grozi dyskopatią....
którą sam teraz przechodzę....

Tak że nie forsuj się za bardzo tym bieganiem. "Bezpieczniej" pojeździć na
początku rowerkiem + ćwiczenia "brzuszków"
z nogami na leżence (bez nacisku na kręgosłup) ze dwa miechy
a jak ci się już zrobi "kaloryfer" na brzuchu, wtedy sobie zaczniesz
biegać....

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl

[informacja] Twoje dziecko i narkotyki. Jak pomóc i zapobiegać?
Bol nad oczami ( w oczodołach )
Alergiczne testy skórne a leki
Alergiczne testy skórne a leki
katar alergiczny i dreszczee