big brother

1. Data: 2001-03-07 16:03:34

Temat: big brother
Od: "Enarete" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie!
I zapytuje o opinie na temat nowego szalenstwa big brother. A ze stalo sie
to szalenstwem trudno nie zauwazyc. Slyszalam juz mase opini na ten temat,
lacznie z taka, ze podgladactwo jest juz mentalnoscia Polakow. Uwagi sa
skrajne poczawszy od eforii, konaczac na oburzeniu. Czy sadzicie, ze to
poprostu dobra rozrywka, psychologiczny test - rodzaj doswiadczenia, czy
moze kolejny idiotyczny show dla prostego ludu?

Pozdrawiam
enarete

1. Data: 2001-03-07 16:21:35

Temat: Re: big brother
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Enarete wrote:
> I zapytuje o opinie na temat nowego szalenstwa big brother. A ze stalo sie
[..]
> moze kolejny idiotyczny show dla prostego ludu?

Zdaje się, że do rozmów o tym teledurnieju jest specjalna grupa.
Proponuję tam o tym porozmawiać.

pozdrawiam
Arek

--
Konkurs pt. "Kraj moich marzeń".
Główna nagroda 3000 zł, więcej http://www.pnc.eteria.net

1. Data: 2001-03-07 16:29:23

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry, ze nie cytuje... ale nie chce zeby sie ktos zrazil dlugoscia listu...
chociaz jak komus nie pasuje to niech nie czyta :)))

W sumie to nie podoba mi sie to cale podgladanie.. i traktowanie ludzi jak
zwierzat w ZOO (ZOO tez mi sie nie podoba), ale jako czlowiek o slabej
psychice, staram sie nie opuszcac zadnego odcinka BigBrothera...
A swoja droga to ta zonata blondyneczka jest niczego sobie...... :)))

Hory

1. Data: 2001-03-07 18:08:19

Od: Mrufka <m...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Enarete wrote:

> Witam wszystkich serdecznie!
> I zapytuje o opinie na temat nowego szalenstwa big brother. A ze stalo sie
> to szalenstwem trudno nie zauwazyc.

Tjaap, trudno sie z tym nie zgodzic.Wszedzie o tym pelno. Nawet na
pl.soc.religia. Zastanawialam sie kiedy na tej grupie znajdzie sie ten temat.
I sie doczekalam.

> Slyszalam juz mase opini na ten temat,
> lacznie z taka, ze podgladactwo jest juz mentalnoscia Polakow. Uwagi sa
> skrajne poczawszy od eforii, konaczac na oburzeniu.

Nie wyraze swojej opini na ten temat bo nie mam TV i tego nie ogladam. Tzn nie
wyraze opini natemat tego co sie tam dzieje. Karty tv w komputerze tez nie
mam. To tak na wszelki wypadek gdyby ktos sie probowal czepiac :P
Jak ktos chce, niech oglada. Wolna wola, wolny wybor.Mnie to nie bawi. Wole
poczytac ksiazke.

> Czy sadzicie, ze to
> poprostu dobra rozrywka, psychologiczny test - rodzaj doswiadczenia, czy
> moze kolejny idiotyczny show dla prostego ludu?

Psychologiczny test dla kogo? Dla uczestnikow, czy dla ogladajacego?
Wydaje mi sie ze ten kanal chce zwiekszyc swoja ogladanosc. Ot co.

> Pozdrawiam

rowniez

> enarete

mrufka

--
"Nie istnieje milosc od pierwszego wejrzenia, od pierwszego wejrzenia moze sie
obudzic tylko pozadanie."

Pierre La Mure

1. Data: 2001-03-07 18:35:42

Od: "David Manderla" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamezna to po pierwsze
a po 2 nie masz o czym pisac napisz do babci
ciao

Użytkownik Hory <h...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:985naf$kjk$...@m...toi.tarnow.pl...

1. Data: 2001-03-07 20:33:32

Od: "Faraon" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Enarete" <e...@g...pl> wrote in message news:985m51$48g$1@news.tpi.pl...
> [...]
> poprostu dobra rozrywka, psychologiczny test - rodzaj doswiadczenia, czy
> moze kolejny idiotyczny show dla prostego ludu?

Właśnie przypadkiem włączyłem Big Brother po raz pierwszy ... myślałem że
rzeczywiście to będzie coś co będzie w stanie mnie wciągnąć ... a tu co? ...
kupa imbecyli ... jeżeli to jest przekrój społeczeństwa polskiego to nic
dziwnego że dajemy sobą manipulować przez UE i kolejne szczeble władzy (do
sołtysa). Przecież to jest durne. Parę wariatów wrzeszczy że nic nie można
zrozumieć, jakiś koleś stęka przed kamerą że on to chciałby wódkę i jest
gotów jakieś zadania wykonywać, włażą na stół to jakiś głos każe im złazić a
oni zaraz zeskakują i się płaszczą i poniżają:
- O przepraszamy cię wielki bracie, już nie będziemy,
potem zwalają się na jedną kupę i wiją się jak robaki. Ekshibicjonizm nie
razi mnie tak jak dosłownie zerowy poziom intelektualny tego programu, po
prostu mnie znudził po 2 minutach ... wolałem pooglądać biatlon bo
przynajmiej ciekawy. Ten program to chyba rarytas dla debili którzy
bezmyślnie wypatrują gały w ekran telewizora.

Żachnę na koniec bo słów brakuje:
Heh...

Ubolewam nad płaskim życiem występujących i oglądających.

Pozdrawiam
Faraon

1. Data: 2001-03-07 22:16:16

Od: "cebor" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Faraon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zerowy poziom intelektualny tego programu, po
> prostu mnie znudził po 2 minutach ... wolałem pooglądać biatlon bo
> przynajmiej ciekawy. Ten program to chyba rarytas dla debili

Miałem ochotę obejrzeć co się tam dzieje, bo też słyszałem o furorze, jaką robi
ten program. Zapisałem sobie nawet, na którym kanale i o której godzinie, ale
jakoś ciągle zapominam, albo nie mam czasu. Dzięki Ci Faraonie (ankh udża
seneb), że Ty to zrobiłeś za mnie. Już nie muszę. Też wolę sporty zimowe.
cebor

1. Data: 2001-03-08 01:10:41

Od: "Devon" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heyka.
Pozdrawiam Enarete.

Musze przyznac, ze odrobine mnie zafascynowal ten caly "Big brother". Nio, a
uscislajac to jego idea. Sam program w Polsce i to jeszcze czesc emitowana
na antenie, nie zawsze spelnia moje oczekiwania, ale coz. Interesujace jest,
ze mozna poogladac zachowania ludzi. Jak probuja znalezc pozycje w grupie,
zainteresowac swoja osoba innych mieszkancow czy tez widzow w tv. Mozna
obserwowac jak zmienia sie ich zachowanie z biegiem czasu.

Jeszcze raz podrawiam.

1. Data: 2001-03-08 01:14:28

Od: d...@p...pl (Dariusz Laskowski) szukaj wiadomości tego autora

On 07 Mar 2001, Faraon <f...@p...onet.pl> wrote in message
<9865q1$8au$1@news.tpi.pl>:

> Właśnie przypadkiem włączyłem Big Brother po raz pierwszy ... myślałem że
> rzeczywiście to będzie coś co będzie w stanie mnie wciągnąć ... a tu co? ...
> kupa imbecyli ...

Nie przesadzaj. Nie imbecyle, a tylko ludzie. Zdaje Ci się, że jesteśmy
inni? :-> Może lepsi albo mądrzejsi? :->

> Ubolewam nad płaskim życiem występujących i oglądających.

To całkiem jak z psychologią...
Ubolewam nad płaskim życiem ludzi i obserwatorów... ;-)

--
Dariusz Laskowski
d...@p...pl Czy nigdy nie czułeś, że z Usenetem jest coś nie tak?

1. Data: 2001-03-08 05:34:22

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik David Manderla <d...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9863pm$801$...@s...icm.edu.pl...

> zamezna to po pierwsze
> a po 2 nie masz o czym pisac napisz do babci
> ciao

Ach... strasznie mnie zabolaly Twoje slowa, uraziles moja dume.... i
uswiadomiles mi jakim jestem nedznym robakiem, nie wartym Twojego
spluniecia... No coz pozostanie mi teraz zyc z ta hanba....

moralne aspekty...
motywowanie w firmie
Moralne aspekty...
Znajomości