bikini na szydelku

1. Data: 2003-08-11 14:48:02

Temat: bikini na szydelku
Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Witam wszystkich, jestem tu nowa :)
Oto stronka ktora znalazlam w sieci http://bikini.prv.pl/ Strasznie mi sie
podobaja te stroje i pomyslalam ze moze tez moglabym sobie zrobic taki stroj
:) Niestety nie mam pojecia o szydelkowaniu :( Moze ktos moglby mi polecic
jakies strony z kursami (jezeli takie cos wogole istnieje). Za wszelka pomoc
z gory dziekuje :)
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-08-11 15:09:51

Temat: Re: bikini na szydelku
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@p...onet.pl> napisała:
> [...]
> :) Niestety nie mam pojecia o szydelkowaniu :( Moze ktos moglby mi polecic
> jakies strony z kursami (jezeli takie cos wogole istnieje). Za wszelka

Dorotko,
a skąd jesteś?

Connie (W-wa)

1. Data: 2003-08-11 15:16:52

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

> Dorotko,
> a skąd jesteś?
>
> Connie (W-wa)

Z Poznania :)

1. Data: 2003-08-11 15:33:04

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@p...onet.pl> napisała:
> Z Poznania :)

Ajjj, to osobiście nie pomogę w nauce szydełkowania :o( Ale na pewno
znajdzie się ktoś z Poznania, kto mógłby Ci parę rzeczy podstawowych
pokazać. A stronki - zajrzyj przede wszystkim do FAQ grupy, cyklicznie
nadawanego przez Pusię, tak z głowy mogę Ci rzucić np.
http://strony.wp.pl/wp/tomella/ - wchodzisz w "szkółka" i wybierasz
"szydełko". W FAQ znajdziesz na pewno jeszcze inne przydatne strony :o)

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2003-08-11 15:40:54

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oto stronka ktora znalazlam w sieci http://bikini.prv.pl/ Strasznie mi
sie
> podobaja te stroje i pomyslalam ze moze tez moglabym sobie zrobic taki
stroj

Nigdy w życiu nie zapomnę mojego kostiumu dzierganego przez mame na szydełku
z zerówki (dla niewtajmeniczonych czysta bawełna). Cuuuuudownie sie
rozciągał w wodzie. w zasadzie z wody najpierw wychodziłam ja potem długo
długo nic i wytaplywał sie kostium. Boże jak ja go nienawidziłam!!!!!!!!!!
Monia

1. Data: 2003-08-11 18:50:06

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota przejrzyj archiwum, jak ,
mnie pamięć nie myli były linki do wykonania
strojów,
SaNi

1. Data: 2003-08-11 19:09:18

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-08-11 at 17:40, Monia wrote:
> [...]
> długo nic i wytaplywał sie kostium. Boże jak ja go nienawidziłam!!!!!!!!!!

Bo to nie do plywania, tylko prezentowania pieknie opalonego, prawie
nagiego ciala ;-)

Kot

pomysły na kostiumy dla dzieciaczków
Pomocy album 7a.yu