bioenergoterapełta

1. Data: 2006-10-08 12:07:15

Temat: bioenergoterapełta
Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moja znajoma leczy wiekszość dolegliwości swoich i swoich dzieci u
energoterapełty pod Nowym Sączem. Sama namawia mnie aby też pojechać do
niego z moimi dolegliwościami. Facet podobno leczy prawie wszystko!!! Co o
tym myslicie?

2. Data: 2006-10-08 12:43:59

Temat: Re: bioenergoterapełta
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niego z moimi dolegliwościami. Facet podobno leczy prawie wszystko!!! Co o

Coool. dla mnie bomba.....:)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-10-08 13:19:42

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):
> [...]
> niego z moimi dolegliwościami. Facet podobno leczy prawie wszystko!!! Co o

Chętnie go wypróbuję na moich dolegliwościach. Na konwencjonalną
medycynę nie mam czasu. Jeśli oferuje wyleczenie po jednym zabiegu, to
czemu nie. Może warto wypróbować coś, co się krytykuje ;)
Szkoda, że Nowy Sącz tak daleko od Warszawy :(

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

4. Data: 2006-10-08 13:40:59

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Coool. dla mnie bomba.....:)

a możesz nieco rozwinąć tą myśl?

5. Data: 2006-10-08 15:05:28

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł W. napisał(a):

> [...]
> czemu nie. Może warto wypróbować coś, co się krytykuje ;)
> Szkoda, że Nowy Sącz tak daleko od Warszawy :(

To idź do Jerzego Mrugały. Na pewno lepszy od tego z Nowego Sącza.
W sumie to chyba najlepszy.
Zapytaj o niego w Towarzystwie Psychotronicznym, czy poszukaj w
internecie. Mam numer telefonu do niego do domu, ale nie sprawdzałam czy
aktualny.

--
Kaja

6. Data: 2006-10-08 20:41:48

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
Co

> a możesz nieco rozwinąć tą myśl?

Może wreszcie Religa będzie miał spokój, i kolejki w przychodniach znikną.
Więcej takich cud-menów....:)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

7. Data: 2006-10-08 21:30:26

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:egaq46$hn0$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze ania

> Facet podobno leczy prawie wszystko!!! Co o
> tym myslicie?

A ze złej pisowni też potrafi wyleczyć?

--
* "Mówi się o jakiejś, kurwa, moralności.." *
Sekretarz stanu kancelarii Premiera Jarosława Kaczyńskiego podczas

8. Data: 2006-10-08 21:48:30

Od: "PaPi" <wiekszosc_z_13@to_jeden> szukaj wiadomości tego autora

> Facet podobno leczy prawie wszystko!!! Co o tym myslicie?

Pewno najskuteczniej przewlekla ciezkosc portfela.
Nie lepiej dac np. na dom dziecka czy schronisko dla zwierzat a o zdrowie
pomodlic sie w kosciele ? Skutecznosc ta sama a pieniadze zostala spozytkowane
na jakis szczytny cel..

Pozdrawiam
PaPi

9. Data: 2006-10-09 20:16:37

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niego z moimi dolegliwościami. Facet podobno leczy prawie wszystko!!! Co o

Nie jestem lekarzem ani nie mam pojęcia o medycynie
Nie wierzę też w takich cudotwórców, ale...
...mam w rodzinie lakrza u którego leczy się mój znajomy "zakochany" w
medycynie naturalnej i bioenergoterapii. Miał jakieś problemy z sercem. Po
konsultacjach z lekarzem - tym z mojej rodziny- podjął leczenie u tego
medyka z dalekiego wschodu. Po pół roku czy po roku leczenia przeprowadzone
badania i efekt taki, że problemy z sercem ustąpiły. Co potwierdzone jest
badaniami w normalnym gabinecie lekarskim. Nie pytajcie o jakie schorzenie
chodziło bo nie wiem. Fakt faktem, że ten mój rodzinny lekarz stwierdził że
"normalna"medycyna miałaby problemy z wyleczeniem tego.

No i drugi przypadek, mniej ciekawy.
Znajoma właśnie kończy swój żywot. Ma raka. 10 lat temu miała operację.
Niedawno po badaniach wyszło że ma nawrót, nie podjęła leczenia w normalnym
szpitalu, zauroczył ją ów bioenergoterapeuta. Raczej jej nie pomógł.

Jak chcesz się leczyć w chatce na kurzej łapce gdzieś tam hen hen to myślę
że musisz mieć świadomość, że nie zawsze ręcę które leczą pomogą.

--
PawełJ

Szukam dobrego ortopedy lub neurologa w Wawie lub Trójmieście.
Sporty a odporność na przeziembienie
Odszkodowanie
Zatkane ucho
Bolące zęby.