biohumus dla nasion???

21. Data: 2006-03-06 15:39:34

Temat: Re: biohumus dla nasion???
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ograniczanie naukowcow to nie jest dobry pomysl. Natomiast
> pomysl, zeby Polska stala sie wielkim producentem zywnosci
> ekologicznej to niewatpliwie najlepszy pomysl obecnej wladzy.

Żywność ekologiczna to puste hasło,
a sama idea utopijna.

> Nawet jesli nie bedziemy dyskutowac o tym, czy stosowanie
> pewnych substancji lub modyfikacja genetyczna sa potencjalnie
> niebezpieczne, jest to genialny pomysl biznesowy i wielka
> szansa dla Polski.

> Zawsze mozesz sie przeniesc do innego kraju.
>
> Pozrowienia,
> Michal

Ty także możesz się przenieść.;-)

Pozdrawia boletus

22. Data: 2006-03-06 15:46:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bedę jednak w dalszym ciągu dociekliwa.
> To co z tym BIOHUMUSEM???????
> Może poprostu nie wiesz;)

To chemia !!;-)

23. Data: 2006-03-06 16:24:32

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawia boletus

Zwolennik konsumowania opon ;)?!
smacznego
am

24. Data: 2006-03-06 18:02:44

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wolę florowit
> bo wiem co jem.

A folorowit z czego ?
Nie jakiś podpędzacz chemiczny ?

> Kupiłem kiedyś z ciekawości kompot z biohumusu, skutek
> dla roślin żaden.

Ja podlewam doniczkowe biohumusem bo mają ograniczony dostęp do
minerałów i innych związków próchnicowych, ale żadnych szczególnych
przyrostów nie widzę. Ale nie o to mi chodzi, w końcu przesadzanie do coraz
większych donic jest też kłopotliwe ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: A do Ani powiem tak, możesz rozrobić sobie biohumus w spryskiwaczu
i co jakiś czas nasączać glebę, ale uważam tak jak Dirko mówi - w podłożu do
rozsad jest już wystarczająca dawka_startowa która z powodzeniem wystarczy
na dłużej niż pareneście dni potrzebnych do skiełkowania.

25. Data: 2006-03-06 19:30:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwolennik konsumowania opon ;)?!
> smacznego
> am

Czy Ty nie jestes przypadkiem siostra Marty ?

26. Data: 2006-03-06 20:30:13

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Czy Ty nie jestes przypadkiem siostra Marty ?

Nie mam siostry :-(

bez odbioru ;)
am

27. Data: 2006-03-06 22:34:12

Od: leo <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co z tym biohumusem?
> Jak może zadziałać na nasiona w ziemi?
> Co myślisz tak prywatnie- nie po lini uczelni? :-)
>
> Uparcie
> annamaya

hehe, pukajcie a powiedzą wam co sądzą o siewkach ;)

prywatnie to sądzę że rozcieńczony nie zaszkodzi. teoretycznie powinien
zawierać kw. humusowy i jego pochodne więc nawet jeśli jakichś soli
mineralnych jest w nim dużo (ryzyko "spalenia" siewek) to powinny się
skompleksować. ja bym lał :)

hmm... i tak uczelniano wyszło :)

pozdrawiam
leo

28. Data: 2006-03-06 22:43:09

Od: leo <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):
> leo napisał(a):
> [...]
>
> Studia ukończyłeś czy zaczynasz?

tak się składa że bliżej już końca niż początku. a właściwie to jedne
skończyłem, drugich w połowie a trzecich początek :P

> Wpierw poznaj co to chemia naturalna i CHEMIA.
> Życiodajna Woda na Ziemi to nie H2O.
Życiodajna Woda?
a co to takiego? coś wspólnego z L'eau de Vie? ;)

> Ryczysz jak LEW jaki a tu tylko małymi literami:
ja wiem czy ryczę? wyrażam opinię. ot, co.
> ;-)
> Pamiętaj, że mężczyznę poznaje się po tym jak kończy ;-)))
> pozdr. Jerzy
a skromność to jedna z cnot zapominanych w tych czasach awartych
przypomnienia. jak ktoś uzna mnie kiedyś za wielkiego to będzie pisał
moje imię złotymi kapitalikami. ja pozostanę przy swoim:
leo

29. Data: 2006-03-06 22:49:51

Od: leo <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Jakie to smutne, ze ludzie mysla, ze wszystko wiedza.
> Biedny organizm bombardowany setkami substancji chemicznych
> nieznanych jemu ani jego przodkom jakos sie broni, ale
> nie zawsze potrafi. Zwlaszcza, ze niektore z tych substancji
> sa specjalnie przeznaczone do zabijania.

ta jasne. a kiedyś to nie był bombardowany.... nie przeczę że człowiek
robi strasznie dużo świństw, ale akurat nawozy to są na tyle proste
mieszaniny związków występujących obficie w naturze, więc pisanie w ich
kontekście o "setkach substancji chemicznych nieznanych jemu
[organizmowi] ani jego przodkom" w tym "niektorych [...]
> specjalnie przeznaczonych do zabijania" jest cokolwiek... beztroskie
i mało przemyślane. bo przypuszczam że nie wynika z niewiedzy....

ml

> [...]
> niebezpieczne, jest to genialny pomysl biznesowy i wielka
> szansa dla Polski.

> Zawsze mozesz sie przeniesc do innego kraju.

pewnie mnie to czeka, poniekąd z przyczyn związanych nieco z tematem
(niedocenianie i niedofinansowanie nauk biologicznych) ale mam nadzieję
że to tylko etap. nie chcę stąd wyjeżdżać na stałe. jakby to napisać...
kocham, ten kraj!:)

> Pozrowienia,
> Michal
pozdrawiam
leo

30. Data: 2006-03-06 23:08:11

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:duhaeo$7qb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Ryczysz jak LEW jaki a tu tylko małymi literami:
> ;-)
> Pamiętaj, że mężczyznę poznaje się po tym jak kończy ;-)))

Cenzor cycós.

TaBaza - Konkursy
Carneus
Goście w ogrodzie - sarenki :-))