biosolone mikstura słoneckiego

11. Data: 2009-11-26 11:06:05

Temat: Re: biosolone mikstura słoneckiego
Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

> Z jakiegoś powodu wszystkie osoby które dyskredytujesz od razu zyskują w
> moich oczach. To ta niesamowita siła Twoich argumentów zapewne....

uwielbiam Jana Pawła Drugiego

12. Data: 2009-11-26 13:10:13

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> uwielbiam Jana Pawła Drugiego

Widzisz, wiedziałam, że z tym gościem w śmiesznej czapce coś od początku
było nie tak.

"Nie płakałam po papieżu" - mam tą koszulkę.

--
maddy

13. Data: 2009-11-26 18:10:51

Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No ludzie, z czego słynie Finlandia
>
> O saunę chodzi, oczywiście.

No faktycznie,ale myślalam że może mają jeszcze jakis inne sposoby? Sauna to
i unas w Polsce jest dostępna chyba już na każdym basenie,nawet w takim
miasteczku jak ja mieszkam (19 tys.) Ja akurat mam swoją małą sauenkę w
domu,więc dla mnie to żadna rewelacja, Korzystamy z niej zimą 2 razy w
tygodniu,fajna sprawa,ale czasami mam jej już dość i robię sobie przerwę w
korzystaniu z niej.

Pozdrawiam
Grażyna

14. Data: 2009-11-26 22:14:34

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

> Widzisz, wiedziałam, że z tym gościem w śmiesznej czapce coś od początku
> było nie tak.
>
> "Nie płakałam po papieżu" - mam tą koszulkę.

fuck, wybaczam poprzedni post. I wszystkie pozostałe :D

15. Data: 2009-11-27 07:43:16

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> fuck, wybaczam poprzedni post. I wszystkie pozostałe :D

No dobra. Teraz zrobiło się dziwnie... I jakoś tak powiało grozą...

:-p

--
Maddy

Urografia z kontrastem a hydrografia MR
problem z bólem podbrzusza i jądra/jąder
niedotlenienie
Szczepić się czy nie szczepić ? - oto jest pytanie
Cewnik a serce