biszkoptowe pomysly

1. Data: 2001-10-08 13:25:32

Temat: biszkoptowe pomysly
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

wpadlam na pomysl ale mowiac szczerze nie wiem, czy jest on dobry :)
nie jestem specem biszkoptowym...
czy jak zrobie ciasto jasne i ciemne i wyeje je do tortownicy (taki
przekladaniec) to one mi sie bardzo zmieszaja?
czy osiagne efekt przekladany, czy zmieszany?

oshina
oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz

1. Data: 2001-10-08 16:47:40

Temat: Re: biszkoptowe pomysly
Od: "KateS" <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Calkowicie zly pomysl.
Nie dosyc, ze sie wymieszaja to jeszcze bedziesz miala zakalec w klasycznym
wydaniu.
Chyba, ze upieczenie zakalca jest wlasnie twoim celem. Osobisci znam
smakoszy tej wlasnie wersji ciasta.
KateS
Uzytkownik "oshin" <b...@a...krakow.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-10-08 18:15:56

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

oshin wrote:

> [...]
> przekladaniec) to one mi sie bardzo zmieszaja?
> czy osiagne efekt przekladany, czy zmieszany?

Bylo kiedys takie ciasto Zebra. Robilo sie zolte ciasto i czekoladowe i
wlewalo do formy lyzka Forma stala w piecu i ciagle sie pieklo. Co
chwila na przemian dodawalo sie lyzke jednego lub drugiego ciasta. Po
skonczeniu i upieczeniu wychodzilo pasiaste pyszne ciasto.

Co do tego wlewania jednego na drugie: ciasto czekoladowe jest duzo
ciezsze, niz zwykle, wiec jesli wlejesz najpierw czekoladowe, a potem
zolte, to nie zmiesza sie tak bardzo, tylko troche.

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-10-09 09:45:50

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> napisal(a) nam tak:
>Co do tego wlewania jednego na drugie: ciasto czekoladowe jest duzo
>ciezsze, niz zwykle, wiec jesli wlejesz najpierw czekoladowe, a potem
>zolte, to nie zmiesza sie tak bardzo, tylko troche.

a hmmm no coz, to moze jednak znajde ten przepis na babke w 2 kolorach
lepiej ...
cos bym pomalowala a nie tak ciagle abo zolte abo ciemne ;)))
kombinatoryka ...

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
--
Miguel de Cervantes Saavedra
Między kobiecym "TAK" i "NIE" zaledwie koniec igły zmieścić się może.

1. Data: 2001-10-09 13:53:36

Od: n...@w...pl (natinati) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>chwila na przemian dodawalo sie lyzke jednego lub drugiego ciasta. Po
>skonczeniu i upieczeniu wychodzilo pasiaste pyszne ciasto.

Moja mama wlewa to ciasto jeszcze przed wlozeniem do piekarnika i efekt jest
doskonaly- idealne paseczki.

Tina!

1. Data: 2001-10-10 20:32:04

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwila na przemian dodawalo sie lyzke jednego lub drugiego ciasta. Po
> skonczeniu i upieczeniu wychodzilo pasiaste pyszne ciasto.

Ja tam z moja Zebra tez nie kombinuje zbytnio, wlewam na przemian po lyzce
do zimnej formy, wstawiam do piekarnika i zadowolona z siebie zaparzam
hebate ;o)
Moge wklepac przepis, jakby ktos chcial.

Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-11 07:36:30

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisal(a) nam tak:
> [...]
>hebate ;o)
>Moge wklepac przepis, jakby ktos chcial.

czy to bylaby taka zebra, co sie zaczyna tak:
jaja, woda gazowana, cukier, olej, mąka, proszek do pieczenia, mąka
ziemniaczana, cukier waniliowy, kakao
itd.. (gdzies na grupie znalazlam ten przepis, chyba w ciastach
olejowo-mokrych)
ale .. jesli znasz inna Zebre, to ja chetnie, i tak juz nie bede robic
ciast w paski bo sie znowu odchudzam hehehe, ale sobie za to smacznie
poczytam :)))))

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
George Eliot
Nie twierdze, ze kobiety sa glupie: zostaly stworzone

1. Data: 2001-10-11 18:56:07

Temat: Zebra
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezupelnie. Moja wyglada tak:

3szkl. maki
1 1/2 szkl cukru
1/2 szkl oleju
1 szkl oranzady
4 jajka
3 lyzki kakao
2 lyzeczki proszku do pieczenia

Wszystko (bez kakao) wymieszac, rozdzielic na 2 czesci, do jednej dodac
kakao. Piec ok 1godz. - 200 C.

Bozenka z Wilna :o)

ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Dynia w syropie
Tzatziki z miodem
Re: Jestescie lekarstwem na wszystko !!!!!!!!!!!!!!
Tfu, plagiat.
Cukinia ;-))