biurko na 2 komputery - jakie?

1. Data: 2005-10-04 16:46:38

Temat: biurko na 2 komputery - jakie?
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam biurka, na ktorym pomiescilbym 2 komputery. Biurko powinno miec z
jedej strony szuflade na klawiature, z drugiej strony niekoniecznie.
Czy mozecie polecic jakiegos producenta, ktory ma w swej ofercie takie
biurka??
pzdr
Adam

2. Data: 2005-10-04 17:21:34

Temat: Re: biurko na 2 komputery - jakie?
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupilem biurko w ikei ... normalnie bylo za 650zl ale w promo bylo
150zl.
> szufladka na klawirke jest a z 2 strony taka normalna ... mieszcza sie 3
> monitory 21 caly neca CRT

Moze jest jeszcze ta promocja?
Jest to biurko na stronie?
pzdr
Adam

3. Data: 2005-10-04 17:24:57

Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-10-04 18:59:45

Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 150zl.
>>
> Moze jest jeszcze ta promocja?
> Jest to biurko na stronie?

niema juz tej promocji jak widze ... a i biurka nie widze ...
mysle ze kazde biurko o dlugosci ponad 130cm wystarczy na 2 komputery.

5. Data: 2005-10-05 10:22:31

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedej strony szuflade na klawiature, z drugiej strony niekoniecznie.
> Czy mozecie polecic jakiegos producenta, ktory ma w swej ofercie takie

Witam

Ja sobie blaty zamowilem u stolarza, kupilem nogi osobno i mam wielkie
lamane biurko za grosze.

Pozdrawiam
Arek

Odkurzacz Philips vision plus - co za Badziewie!!
Jaką pralkę wybrać (do 1400)zl
kasa na meble? zobacz
pralka
Gresy Nowa Gala - najtaniej