błąd kompozycji

11. Data: 2008-06-23 12:39:55

Temat: Re: błąd kompozycji
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

6...@m...googlegroups.co

> [...]
>
> Nom :)
>
> A tak na marginesie "nasi" popełnili jeszcze taki, innego rodzaju błąd:
>
> gdy się ma świetnego bramkarza, można zapomnieć o obronie.
>
> Don

:)

Albo, jeśli się wpuszcza na boisko Jopa, można zapomnieć że się miało
obronę.

12. Data: 2008-06-23 12:46:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się ma najdroższą drużynę piłkarską w całym turnieju, to się
nie przegra.

PS: np Hiszpania w ME 2008.

--
CB

13. Data: 2008-06-23 12:49:30

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Mon, 23 Jun 2008 00:19:57 +0200, kto: tren R, co:

> występuje wtedy, gdy z cechy jednego, kilku lub wszystkich elementów
> danego zbioru wnioskuje się, iż taką cechę posiada całość tego zbioru
>
> Przykład:
> Jeśli części danej maszyny są lekkie, to cała maszyna też będzie lekka
>
> pomocy
> potrzebuję innego przykładu. a że jestem po weselu to mi się trudno
> myśli. i co nic nie piszecie, że hiszpania wygrała. żebym się musiał z
> onetu dowiadywać?!

polak - katolik, świat został stworzony, czasoprzestrzeń istnieje,
fałsz z błędnych przesłanek, ludzkość ma instynkt samozachowawczy

14. Data: 2008-06-23 13:39:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Tęcza jest świetnym przykładem. :-)

bo?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

15. Data: 2008-06-23 13:43:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:
> Kiedy: Mon, 23 Jun 2008 00:19:57 +0200, kto: tren R, co:

> polak - katolik, świat został stworzony, czasoprzestrzeń istnieje,
> fałsz z błędnych przesłanek, ludzkość ma instynkt samozachowawczy

dzięki, ale jak zwykle zepsuł mi się deszyfrator :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

16. Data: 2008-06-23 13:45:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> bo?

Bo tyle kolorów z białego. Czyż to nie oczywiste? :-)

Ewa

17. Data: 2008-06-23 13:46:32

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Bo tyle kolorów z białego. Czyż to nie oczywiste? :-)

oczywiście, że nie :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

18. Data: 2008-06-23 13:46:58

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> bo?

Bo mimo że przez dziurkę w murku widzę na przykład tylko kolorek zielony, to
nie znaczy, że cała tęczusia jest zielona?

Donek

19. Data: 2008-06-23 14:33:32

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 15:46, "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote:
> [...]
>
> Bo mimo że przez dziurkę w murku widzę na przykład tylko kolorek zielony, to
> nie znaczy, że cała tęczusia jest zielona?

widmo ciagle swiatla bialego - fizyka V! klasa szkoly podst.

J-itede

20. Data: 2008-06-23 14:39:14

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

J-23<k...@g...pl>
f.googlegroups.com

pl

> widmo ciagle swiatla bialego - fizyka V! klasa szkoly podst.

A co to ma do rzeczy w tym przypadku? :)

Don

Hiszpania - Włochy
omdlenia
SYLI
identyfikacja podręcznika do psychologii
Holandia - Rosja