blok serca a praca na wysokości?

1. Data: 2008-03-14 15:37:11

Temat: blok serca a praca na wysokości?
Od: pm <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Badanie EKG wykazuje u mnie blok serca. Inne badania (echo serca,
badanie Holtera) nie wykazały żadnych wad. Nie mam arytmii, zawrotów
głowy, nie jestem osłabiony, nie przyjmuję żadnych leków, normalnie
funkcjonuję i uprawiam sport. Gdyby nie EKG nigdy bym się nie
domyślił, że z moim srcem jest coś nie tak.
Czy w związku ze stwierdzonym blokiem serca dostanę zgodę na pracę na
wysokości. Czy są jakieś sztywne reguły w tym względzie?

Paweł

2. Data: 2008-03-14 20:29:35

Temat: Re: blok serca a praca na wysokości?
Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pm" <p...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
[...]

A czy inne badanie poza EKG potwierdza tą diagnoze. Miałem przypadek, ze u
mnie EKG wykazało pełny blok komory serca a pielęgniarka wyjaśniła , że
komputer ma ustawiona normę " od - do " i nie ma czym sie przejmowac
bozadnego bloku nie ma. Potwierdziło to analogowe EKG, które z truem udało
mi sie znaleźć- wszedzie komputery.

3. Data: 2008-03-14 23:23:06

Od: "regen" <regen@....hmm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pm" < > napisał w wiadomości
[...]

------------------

Witam!

Może napiszesz coś bliżej osobie i o tym "bloku"? Przede wszystkim jaki to
blok? Ile masz lat,jakie masz dolegliwości, co powiedział kardiolog?

Pozdrawiam
regen

4. Data: 2008-03-15 00:54:08

Od: pm <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może napiszesz coś bliżej osobie i o tym "bloku"? Przede wszystkim jaki to
> blok? Ile masz lat,jakie masz dolegliwości, co powiedział kardiolog?

Witam,

Chodzi o blok w przewodzeniu jednej z wiązek (dokładniejsze dane podam
po sprawdzeniu w opisie EKG). Mam 30 lat i żadnych dolegliwości. Blok
został wykryty przypadkowo kilka lat temu na podstawie zapisu EKG
(przez kardiologa opisującego zapis EKG). Kardiolog powiedział, że to
taka "uroda" mojego serca i nie ma się czym przejmować, nie trzeba
stosować żadnego leczenia, jedynie profilaktyczne badania od czasu do
czasu.

Pozdrawiam,
Paweł

5. Data: 2008-03-15 01:02:41

Od: pm <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może napiszesz coś bliżej osobie i o tym "bloku"? Przede wszystkim jaki to
> blok? Ile masz lat,jakie masz dolegliwości, co powiedział kardiolog?

Witam,

Chodzi o blok w przewodzeniu w jednej z wiązek (dokładną nazwę
sprawdzę w opisie EKG). Został wykryty przypadkowo 5 lat temu na
badaniu EKG (przez kardiologa opisującego zapis EKG). Obecnie mam 30
lat i nigdy nie miałem i nadal nie mam żadnych dolegliwości. Kardiolog
powiedział, że taka jest "uroda" mojego serca i że nie należy się tym
za bardzo przejmować. Nie zalecił żadnego leczenia, jedynie
profilaktyczne badania co jakiś czas.

Pozdrawiam,
Paweł

6. Data: 2008-03-15 01:03:38

Od: pm <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2008-03-18 09:37:45

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pm" <p...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

(przez kardiologa opisującego zapis EKG). Kardiolog powiedział, że to
taka "uroda" mojego serca i nie ma się czym przejmować,

---

To czym się przejmujesz?

Pozdrawiam
regen

8. Data: 2008-03-18 19:32:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To czym się przejmujesz?

Ja go rozumiem, prace na wysokości są niebezpieczne
i oparagrafowane pszepisami BHP.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

Patentex Oval w lodówce
5 wizyta na akumpunkturze
interpretacja holtera
impotencja