blokowanie dzianiny

11. Data: 2009-03-22 08:35:05

Temat: Re: blokowanie dzianiny
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Uruchamiam wyobraźnię dopasowując włóczkę do wzoru. Nie robię na odwrót, tzn.
> nie naginam tego, co wyszło do wyimaginowanego ideału ;-)

Nie chodzi o naginanie ;) Np. wspomniany juz wczesniej sciagacz inaczej
powinien wygladac gdy jest sciagaczem (czyli ma byc zbity i elastyczny),
a inaczej, gdy jest fragmentem srodka swetra (ma byc bardziej rozlozony,
zwlaszcza gdy jest otoczony fragmentami np. dzersejowymi, zeby nie
roznily sie szerokoscia) - i tej roznicy bez ingerencji nie da sie
uzyskac. Zreszta podobnie jest przy wszytskich wzorach, gdzie w pionie
wystepuja fragmenty z prawych i lewych oczek albo warkocz na tle lewego
dzerseju - bez rozprasowania zawsze wyglada jak ,,sciagacz''.
I nie jest to problem zlego dopasowania wloczki czy nieumiejetnosci (nie
liczac oczywiscie xl, ona wszystko robi przeciez idealnie).

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

12. Data: 2009-03-22 09:35:43

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> [...]
> wystepuja fragmenty z prawych i lewych oczek albo warkocz na tle lewego
> dzerseju - bez rozprasowania zawsze wyglada jak ,,sciagacz''.

Zeby bylo widac o co mi chodzi - na blogu
http://nitkowo.bloog.pl/id,4373013,title,Warkocze,in
dex.html
umiescilam kilka zdjec. Zwroccie uwage zwlaszcza na czarny wzor (4
zdjecie) - bez ingerencji wzor nie bylby tak wyrazny.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

13. Data: 2009-03-22 21:43:43

Od: " czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na czarnym swetrze to dobrze wygląda, ale - moim zdaniem - tylko na czarnym...
Na pozostałych widać wyraźne spłaszczenie...

Ładne rzeczy, naprawdę ładne - ale ja lubię tą naturalną sprężystość...

Ania

14. Data: 2009-03-23 08:50:57

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:
> Na czarnym swetrze to dobrze wygląda, ale - moim zdaniem - tylko na czarnym...
> Na pozostałych widać wyraźne spłaszczenie...

Nieznaszsie ;P A to splaszczenie to tez skutek zuzycia i wielu pran -
niektore swetry maja przynajmniej po 10 lat ;)

> Ładne rzeczy, naprawdę ładne

Dziekuje :)

th

--