bluzka bezszwowa

1. Data: 2009-11-28 13:34:19

Temat: bluzka bezszwowa
Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz zrobiłam bluzkę całkowicie pozbawioną szwów (bo nawet rękawki
robilam na okrągło). Druty nr 8, włóczka stara jak świat, znaleziona dzięki
głębszym porządkom w szafie (jeden motek). Pozdrawiam, Maria z Bydg.

http://jakto.fotosik.pl/albumy/111177.html

2. Data: 2009-11-29 21:27:51

Temat: Re: bluzka bezszwowa
Od: "Aga" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzeczka super!

Czy mogę prosić o wzór na to asymetryczne ponczo?

Pozdrawiam serdecznie.

Aga

3. Data: 2009-11-29 22:01:54

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Bluzeczka super!
>
> Czy mogę prosić o wzór na to asymetryczne ponczo?
>
> Pozdrawiam serdecznie.
>
> Aga
> Dziekuję Ci za uznanie! Asymetryczne ponczo wcale tak nie miało wyglądać,
miało mieć postać taką jak ponczo błękitne, czyli długiego prostokąta,
złożonego na pół i zeszytego na części jednego boku (z dziurą na głowę).
Tylko, że robiłam ściegiem ażurowym (2 o. razem na prawo, narzut itd., w
nastepnym rzędzie tak jak schodzą, w kolejnym znowu 2 o. razem na prawo,
narzut itd), coś jednak robiłam źle bo nie wyszedł prostokąt tylko mocno
kopnięty romb. Dzięki temu po złożeniu powstało coś tak bardzo asymetrycznego.
Pozdrawiam, Maria

4. Data: 2009-11-30 07:46:09

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...eu pisze:
> [...]
> robilam na okrągło). Druty nr 8, włóczka stara jak świat, znaleziona dzięki
> głębszym porządkom w szafie (jeden motek). Pozdrawiam, Maria z Bydg.

Śliczna bluzeczka.

Pozdrawiam
Bea

kule styropianowe