bluzka z kalinki

1. Data: 2009-10-10 12:16:27

Temat: bluzka z kalinki
Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz robiłam z kalinki szydełkiem. Lubię tą włóczkę ale zdecydowanie
lepiej robi się drutami. Mam podobną bluzkę z czerwonej bawełny i bardzo ją
lubię dlatego powtórzyłam ten sam wzór w innym wydaniu. Schemat dostałam od
Dorotki. Pozdrawiam, Maria
http://jakto.fotosik.pl/albumy/111177.html

2. Data: 2009-10-11 17:24:11

Temat: Re: bluzka z kalinki
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...eu pisze:
> [...]
> lubię dlatego powtórzyłam ten sam wzór w innym wydaniu. Schemat dostałam od

Fajna bluzka. Ale z tą wstążką coś bym zrobiła. Mam wrażenie, ze za dużo
jej zwisa.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2009-10-11 18:47:42

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Fajna bluzka. Ale z tą wstążką coś bym zrobiła. Mam wrażenie, ze za dużo
> jej zwisa.
>
> Pozdrawiam
>        Bea
Słuszna uwaga. Wstążka jest tylko chwilowo, chciałam cienką aksamitkę
elastyczną ale nigdzie nie dostałam. Pozdro, Maria

4. Data: 2009-10-14 05:27:56

Od: "Dana" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Fajna ta bluzka. Podoba mi się, No może wersja czerwona trochę bardzej. Ale i
tak uśmiecham się o schemat i opis tej bluzeczki w wresji z rękawem i bez. (Ja
też coś bym zrobiła z tą wstążeczką).

Pozdrawiam, Dana.

5. Data: 2009-10-14 21:22:20

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak uśmiecham się o schemat i opis tej bluzeczki w wresji z rękawem i bez.

Dzięki Dana, już ktoś do mnie napisał z prośbą o schemat. Pół dnia szukałam go
w kompie. Raczej już nie znajdę ale mam wersję papierową, nieco podniszczoną i
trochę pogryzdaną. Jutro zeskanuję i wyślę. Dół to radosna twórczość, nie ma
schematu. Jest tylko na górną część "stanikową" i na rękawy. Pozdrawiam, M

6. Data: 2009-10-15 05:47:01

Od: Dorotkaa <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-10-2009 o 23:22:20 j...@o...eu <j...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> nie ma
> schematu. Jest tylko na górną część "stanikową" i na rękawy. Pozdrawiam,

Mario, prosilas mnie o ponowne wyslanie schematu do tej bluzeczki. wlasnie
go odkopalam:
http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=3159
pozdrawiam
Dorota

--
Moja Szydełkowa Stronka: http://dorotkaa.wroclawianki.art.pl
Strona Wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl

7. Data: 2009-10-15 05:57:56

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Mario, prosilas mnie o ponowne wyslanie schematu do tej bluzeczki. wlasnie
> [...]

Dorotka! Jesteś wielka! Przyszłam do pracy z zamiarem skanowania tych
wszystkich pobazgranych stron a tu taka miła niespodzianka! Dziękuję Ci
bardzo, sorry za kłopot. Pozdrawiam Maria

[ot] Październikowe spotkanie w Krakowie
wzory frywolitkowe na przestrzenne dzwonki i aniolki
szaliki z włóczki z Lidla
obwod glowy...
Sukienka...