bluzki na szydełku rozmiar 42- 44

1. Data: 2007-05-11 09:02:36

Temat: bluzki na szydełku rozmiar 42- 44
Od: "jola" <J...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje wzoru bluzek na szydełku rozmiar 42-44

2. Data: 2007-05-11 12:25:01

Temat: Re: bluzki na szydełku rozmiar 42- 44
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jola napisał(a):
> poszukuje wzoru bluzek na szydełku rozmiar 42-44

A po francusku mogą być? za to z dokładnymi rysunkami.
W Phildarach (a właśnei na nei poluję ;) jest rozmiarówka od 34/36 do 46/48

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

3. Data: 2007-05-11 16:01:08

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 14:25, kroowka <k...@w...pl> wrote:

> A po francusku mogą być? za to z dokładnymi rysunkami.
> W Phildarach (a właśnei na nei poluję ;) jest rozmiarówka od 34/36 do 46/48

Tylko czy francuskie 42 to to samo, co niemieckie - powszechnie u nas
stosowane? Bo np. włoskie 44 na pewno nie równa się niemieckiemu...

Ania

4. Data: 2007-05-11 17:42:49

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jola" <J...@W...PL> napisał w wiadomości
> poszukuje wzoru bluzek na szydełku rozmiar 42-44
Witaj!
Co prawda nie przesyłam konkretnych wzorów, ale jeśli mogę coś zasugerować
:) to świetnym sposobem na zrobienie większej bluzki wg schematu na mniejszą
jest dobranie grubszej włóczki i odpowiednio większego szydełka. Ja tak
robię ciuszki dla mnie i mojej 12-letniej córki; gdy jej się spodoba jakaś
moja bluzka, to kupuję cieńszą włóczkę i robię dokładnie tak samo jak dla
siebie, tzn. taka samą liczbę oczek, rzędów, tak samo zamykam oczka na
podkroje pach, dekoltu itd. jak dla siebie, a wychodzi rozmiar mniejszy :).
Pozdrawiam.
Agnieszka

5. Data: 2007-05-11 18:38:45

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgnieszkaK napisał(a):

> Co prawda nie przesyłam konkretnych wzorów, ale jeśli mogę coś zasugerować
> :) to świetnym sposobem na zrobienie większej bluzki wg schematu na mniejszą
> jest dobranie grubszej włóczki i odpowiednio większego szydełka.

Rada niezła :-) ale niestety na letnie bluzki się raczej nie nadaje.

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

6. Data: 2007-05-11 20:58:33

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@t...pl> napisał(a):

> Tylko czy francuskie 42 to to samo, co niemieckie - powszechnie u nas
> stosowane? Bo np. w=B3oskie 44 na pewno nie r=F3wna si=EA niemieckiemu...

Dobrze mi świtało:
http://tnij.org/rozmiary

Przy dopasowanej bluzeczce szydełkowej może wyniknąć problem...

Ania

7. Data: 2007-05-12 13:58:11

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości

> Rada niezła :-) ale niestety na letnie bluzki się raczej nie nadaje.
Polemizowałabym :)))) Wszystko zależy od rodzaju włóczki, bawełniana i
bawełniana z dodatkiem wiskozy nawet gruba nadaje się na letnie bluzeczki,
zwłaszcza, gdy się dzierga ażurowymi wzorami. Ale to rzecz gustu, niektórym
nie podobają się ciuszki z grubszych włóczek :).
Pozdrawiam.
Agnieszka

8. Data: 2007-05-12 16:19:50

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgnieszkaK napisał(a):

> [...]
> zwłaszcza, gdy się dzierga ażurowymi wzorami. Ale to rzecz gustu, niektórym
> nie podobają się ciuszki z grubszych włóczek :).

Podobają, podobają :-) ale niekoniecznie na upały, a nimi kojarzy mi
się lato.

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

Spotkanie szydełkomaniaków z okolic Dęblina
(Biżuteria) albumy
[Kraków] gdzie material na suknię ślubną kupić
(różne ) album
Hello Kitty - szydełko - RATUNKU