błysk geniuszu

1. Data: 2006-03-27 06:37:37

Temat: błysk geniuszu
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Wczoraj po raz pierwszy oglądałem program "Ogrodnik miejski" na
TVN Styl. Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu tego faceta. :-) Stworzył na
mikroskopijnej powierzchni otoczonej wysokimi murami coś fantastycznego.
Chapeau bas!
Pozdrawiam genialnie Ja...cki

2. Data: 2006-03-27 08:26:29

Temat: Re: błysk geniuszu
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na
> mikroskopijnej powierzchni otoczonej wysokimi murami coś fantastycznego.

Faktycznie pięknie robi te mini - ogródki i do tego pasjonat ,
przypomina mi G. Hamiltona.
Program emitowany jest w poniedziałki , o godz. 21,30 na TVN Styl,
w tygodniu powtórki
W piątek o godz. 20 na TVN Meteo,"Maja w ogrodzie",
powtórki w tygodniu na TVN Styl

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2006-03-27 22:55:21

Od: "grazyna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powtórki w tygodniu na TVN Styl
>
> Pozdrawiam TeresaR
> A czy rok w ogrodzie, który jest emitowany w sobote rano ma powtórki?
agrazka

4. Data: 2006-03-28 06:06:53

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> A czy rok w ogrodzie, który jest emitowany w sobote rano ma
powtórki?
> agrazka

Ubiegłego roku były w poniedziałki, ale tylko w okresie letnim.
Czasami jednak wypadały z ramówki.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

Gliceryna
Ścieżki ciąg dalszy
czy ktos ma fioletowa wisterie?
jabłoń rdzą posypana?
Erigeron karvinskianus-Hiszpańsk a stokrotka