boję si

1. Data: 2004-04-19 06:25:40

Temat: boję si
Od: "Alila" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to moje najgorsze tygodnie w życiu, kompletnie nie wiem co robić
mam duży problem, ale nikomu nie mogę o nim powiedzieć może nie potrafie
niewiem ale to bardzo męczące
boję się

CHCĘ ŻYĆ, CZY TO TAK TRUDNO ZROZUMIEĆ:(

1. Data: 2004-04-19 09:00:51

Temat: Re: boję si
Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to moje najgorsze tygodnie w życiu, kompletnie nie wiem co robić
> mam duży problem, ale nikomu nie mogę o nim powiedzieć może nie potrafie
> [...]

Wydaje mi sie, ze musisz doswiadczac czegos bardzo trudnego. Piszesz o tym, ze
masz duzy problem. Nie piszesz jednak jaki to problem. Nie wiem takze czego
oczekujesz. Z tego, ze piszesz na grupe wnioskuje, ze byc moze poszukujesz
jakiegos wsparcia.
Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-04-19 09:40:50

Od: "Fallen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>boję się
>
>CHCĘ ŻYĆ, CZY TO TAK TRUDNO ZROZUMIEĆ:(
>
>Nie martw się. Przemyśl swój problem i postaraj się poszukać wyjścia.
Pamiętaj, zawsze jest jakieś wyjście... Szukaj pomocy... wszędzie. Nie możesz
tak po prostu umrzeć, zawsze jest ktoś kto Cię potrzebuje. Potem może być
lepiej... W te najgorsze dni wydaje nam się, że wszystko jest bez sensu, ale
nie można się poddawać.
Trzymaj się
Fallen
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

ankieta
Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
Re: normalny wariat
Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie