ból brzucha - juz toche dlugo...

1. Data: 2006-03-28 09:47:24

Temat: ból brzucha - juz toche dlugo...
Od: "przemcio z." <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

od jakiegos czasu pobolewa mnie brzuch
tuz pod zebrami, rowno pod lewa piersia...

jest to taki jednostajny gleboki bol
- niedokuczliwy, ale niepokojacy i denerwujacy...

jakie narzady moga byc za to odpowiedzialne
i czy strach sie bac?

dodam, ze od dluzszego czasu mam problem ze zgaga
a ostatnio nagminnie...

wiek: 25l

pozdrawiam i prosze o porade... jak ktos moze oczywiscie...

2. Data: 2006-03-28 09:56:57

Temat: Re: ból brzucha - juz toche dlugo...
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przemcio z." <p...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> jakie narzady moga byc za to odpowiedzialne
> i czy strach sie bac?
>
> dodam, ze od dluzszego czasu mam problem ze zgaga

Moze to byc zoladek... Bylas u lekarza? Moze warto, jesli jeszcze nie bylas.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

3. Data: 2006-03-28 10:04:58

Od: "przemcio z." <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Moze to byc zoladek... Bylas u lekarza? Moze warto, jesli jeszcze nie bylas.

no wlasnie jutro sie wybieram...
ktos mi mowil, ze trzustka jest w tym miejscu...
nie wiem czego sie spodziewac... a czlowiek
ma to do siebie, ze juz to za pozno, jak chce
cos wiedziec...

4. Data: 2006-03-28 12:35:57

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a ostatnio nagminnie...
>
> wiek: 25l
>
> pozdrawiam i prosze o porade... jak ktos moze oczywiscie...

Jeesz ogromny nadmiar cukrowców. Domyslam się, że jesz słodycze, owoce,
kasze, makarony, pieczywo. Te produkty są cukrowcami, a tego żołądek i
wątroba bardzo nie lubi. Trzustę natomiast zmuszasz do wydzielania ogromnych
ilości insuliny.
W twoim zołądku powstaje nadmiar kwasu solnego (HCl) i nadmiar kwasu
węglowego (H2CO3).
Przestań jeść dużo węglowodanów, natychmiast dolegliwości ustaną, jeszcze
tej samej doby.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-03-28 13:01:32

Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A to dziwne z tymi cukrowcami, bo akurat mam podobne dolegliwości i
przestałam jeść słodycze (i w ogóle trochę zmieniłam dietę na zdrowszą z
większą ilością warzyw) i moje dolegliwości nie ustały. Dodam, że ponad
miesiąc temu przeszłam kurację antybiotykową przeciwko H. pylori, którą mi
wykryto podczas gastroskopii. W moim przypadku to przewlekłe zapalenie
żołądka i dwunastnicy i to chybA NIE WYLECZONE...
M.

6. Data: 2006-03-29 07:17:27

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>wykryto podczas gastroskopii. W moim przypadku to przewlekłe zapalenie
>żołądka i dwunastnicy i to chybA NIE WYLECZONE...
Zmniejszenie jedzenia cukrowców (węglowodanów jak kto woli) nie może się
ograniczyć tylko do zaprzestania jedzenia słodyczy, ale również do wyraźnego
zmniejszenia spożycia pieczywa, wszelkich wyrobów mącznych, kasz, ryżu,
owoców.
Jedzenie bardzo dużych ilości jarzyn niewiele wnosi dobrego do organizmu,
ale jarzyny cukru mają bardzo niewiele.
A jeżeli postarasz się tabelę biochemiczną żywności i bedziesz jadła do 70 g
węglowodanów na dobę, to musisz pozbyć sie wszelkich dolegliwości
gastrycznych.
Bakterie Helicobacter Pylori nie są wcale przyczyną tych dolegliwości, ani
przyczyna wrzodów żołądka. Ja mam te bakterie od zawsze (mam 58 lat) i nie
mam nigdy żadnego dyskomfortu ze strony przewodu pokarmowego.
50 % społeczeństwa ma Helicobacter Pylori, a wiele z tych osób o tym nawet
nie wie całe życie. To jest dowód na to, że nie w tych bakteriach tkwi
przyczyna.
Spróbuj zrobic badanie, czy nie masz czasami lambii.
Łatwo je usunąć autoszczepionką.
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2006-03-29 07:39:05

Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kasz, ryżu, owoców.
> Jedzenie bardzo dużych ilości jarzyn niewiele wnosi dobrego do organizmu,

To co jeść w takim razie? Zaznaczam, że mięsa nie za bardzo lubię.

> [...]
> 50 % społeczeństwa ma Helicobacter Pylori, a wiele z tych osób o tym nawet
> nie wie całe życie. To jest dowód na to, że nie w tych bakteriach tkwi

Ale ostatnie "odkrycia" w medycynie stwierdzają coś odwrotnego, że to
właśnie te bakterie (niewiadomo czego tylko u niektórych ludzi) powodują te
dolegliwości, wrzody itd.

> Spróbuj zrobic badanie, czy nie masz czasami lambii.
> Łatwo je usunąć autoszczepionką.

W zeszłym roku robiłam 2 razy badanie na lamblie (bo córka miała), ale nic
nie wyszło.
A co to za autoszczepionka?

I dziękuję za ciekawe opinie na temat diety.
M.

8. Data: 2006-03-29 07:45:24

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał:
> [...]
> 50 % społeczeństwa ma Helicobacter Pylori, a wiele z tych osób o tym nawet
> nie wie całe życie. To jest dowód na to, że nie w tych bakteriach tkwi

Mógłbyś rozwinąć tą ciekawą wypowiedź?

--
Krzysiek, EBP
Chi beve birra campa cent'anni

9. Data: 2006-03-29 22:22:30

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:18cewboc0w2ne.qa8chj2b00cp$.dlg@40tude.net...

> Mógłbyś rozwinąć tą ciekawą wypowiedź?

Nie wiem co miałbym rozwinąć, proszę szczegółowiej zadać pytanie, chętnie
ustosunkuję się.
Pozdrawiam Jurek M.

Wyniki badań- kto pomoże ?
EPI - LASIK?