bol kolana przy zginaniu

1. Data: 2005-04-27 20:43:09

Temat: bol kolana przy zginaniu
Od: "Dorcia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od miesiaca miewam bole kolana. Nie wystepuja one dzien w dzien, lecz jednak
sa. Na zdjeciu RTG nic nie wykazalo, a jednak kolano boli....szczegolnie
przy zginaniu; sa momenty, ze bol nie pozwala mi na zgiecie go. Czy jest
jakas mozliwosc ktora wykazalaby co sie dzieje z tym kolanem? Czy moze to
byc przyczyna bolow reumatycznych?
zaznaczam, ze bol wystepuje nieregularnie.

2. Data: 2005-05-01 17:47:17

Temat: Re: bol kolana przy zginaniu
Od: "Pit" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj ortopedy ktory Ci zrobi USG. To dokladniejsze badanie niz RTG.

--
Pozdrawiam. Piotrek

Łączenie antybiotyków
dosc dyskretne