ból łydek i mięśni

11. Data: 2008-11-12 17:14:55

Temat: Re: ból łydek i mięśni
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alien wrote:

> Warto... Ino jak? ;)

w każdym laboratorium wisi cennik badań prywatnych (a w każdym razie
powinien wisieć). Te podstawowe są naprawdę bardzo tanie, 5-10 zł.

12. Data: 2008-11-13 13:14:15

Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" napisał:

> w każdym laboratorium wisi cennik badań prywatnych (a w każdym razie
> powinien wisieć). Te podstawowe są naprawdę bardzo tanie, 5-10 zł.

No OK - oczywiście, że zapłacę i zrobię badania.
Ale nie trafia Was szlag, jak pomimo niemałych comiesięcznych składek, jak
przyjdzie potrzeba skorzystania ze służby zdrowia to okazuje się, że i tak
wszystko trzeba kupić?
Bo mnie skręca...!
W tym roku wydałem jakieś 16-18 tys. zł na prywatną operację, na wizyty u
specjalistów, na zabiegi, na leki... No i gdy potem widzę, że jaśnie pani
doktorka nie chce mi nawet dać skierowania na badanie krwi, to wcurwienie
wzrasta okropnie...
Pal licho te 10-20 zł na badanie krwi - odpukać: jeszcze mnie stać. Ale tu
chodzi o "zasadę".

13. Data: 2008-11-13 19:35:57

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alien wrote:

> Ale nie trafia Was szlag,

ehh... każdego trafia :D No ale lobby powiedziało w telewizorze, że
socjalistyczna opieka zdrowotna jest OK, więc banda durni zagłosowała tak,
jak telewizor powiedział.

Mnie prawdę mówiąc znacznie mocniej trafia szlag z powodu oddawania 80%
zarobków w formie podatków. Już rok temu miałem ten kraj pożegnać, ale
dziewczyna się w ostatniej chwili rozmyśliła. Jak tylko znajdę nową
dziewczynę, spadam stąd :D

14. Data: 2008-11-13 20:05:54

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-11-2008 o 20:35:57 tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> trafia szlag z powodu oddawania 80% zarobków w formie podatków

Ale duzo tych podatków oddałes. :)

--
Pozdrawiam. Janusz.

15. Data: 2008-11-13 20:31:31

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> Ale duzo tych podatków oddałes. :)

nom

vat, akcyza... we wszystkim co kupuje jest podatek

korografia na CD-romie
Przewiany staw kolo ucha - boli od 4 miesiecy
Dlaczego tworzą się zajady?
czy poród to choroba?
chirurg naczyniowy pilnie