bol odbytu

11. Data: 2005-08-31 21:38:30

Temat: Re: bol odbytu
Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Aug 2005 22:33:25 +0200, "sed" <...@...pl> wrote:

>Ale coz, spytam sie lekarza

a kim ja jestem - krasnoludkiem ???
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com
Paderborn , Niemcy

12. Data: 2005-08-31 21:42:12

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak znam zycie (własne doświadczenie) to:
a. lekarz poz nawet nie ruszy paluszkiem, tylko zapisz czopki, albo od razu
wysle do chirurga, jako że to jego działka (co nie oznacza, że od razu będzie
kroić:))
b. hemoroidy można mieć i bardzo wcześnie (mnie dopadły w wieku 20 lat)
c. przy dobrym leczeniu może obejść się bez krojenia - mam już 60-kę i sie
obeszło :))
Pzdr. <dino>
Badanie przez odbyt - lekarz wkłada tam palec. Wbrew pozorom tak proste

13. Data: 2005-09-01 12:22:36

Od: "sed" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kim ja jestem - krasnoludkiem ???

Nie wiedzialem ze jestes lekarzem...
Nie chodzi mi jednak o informacje co zglosze sie tam aby sam zobaczyl i
zanalizowal i okreslil co to jest - po prostu aby zbadal.

14. Data: 2005-09-02 11:20:36

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może to jakieś polipy?
A może hemoroidy ?

Idź do lekarza po skierowanie (jest taka specjalność od chorób odbytu)
może też da skierowanie na USG, ale to mało pewna metoda, może nic nie wyjść
nawet jak będziesz chory;
jak ci da skierowanie do chirurga to się nie zgadzaj (albo olej to skierowanie).

15. Data: 2005-09-02 16:03:12

Od: "sed" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poki co obecnie nieco bol sie zlagodzil, jednak nie wiem czy w sposob trwaly
(sa chwile ze zupelnie nie boli, a najczesciej boli tylko lagodnie).
Moze samo przejdzie?

Czy jesli to hemoroidy to powinny bolec niemal non-stop czy tez sa okresy
gdy nie ma zadnych dolegliwosci?
Nie bylo zadnych krwawien dotychczas a i zadne widoczne zmiany sie nie
pojawily...

16. Data: 2005-09-02 16:59:18

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sep 2005 13:20:36 +0200, "stokrotka" <p...@o...pl>
wrote:

>Idź do lekarza po skierowanie (jest taka specjalność od chorób odbytu)

no właśnie specjalistko

>może też da skierowanie na USG, ale to mało pewna metoda, może nic nie wyjść
>nawet jak będziesz chory;

Zwykłe USG to sobie można wsadzić - szkoda , że nie w odbyt
Endosono - kto to robi jako podstawowe badanie w takim przypadku ???

>jak ci da skierowanie do chirurga to się nie zgadzaj (albo olej to skierowanie).

powiedziała co wiedziała

17. Data: 2005-09-02 18:15:15

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie specjalistko
NIe muszę wiedzieć, jestem pacjentem, a nie lekarzem

> Zwykłe USG to sobie można wsadzić - szkoda , że nie w odbyt
> Endosono - kto to robi jako podstawowe badanie w takim przypadku ???
NIe wiem czy nie ma USG doodbytniczego, skoro jest ginekologiczne to może i
takie. Właściwie to jestem prawie pewna, ze jest. A jeśli jesteś to powinieneś
o tym wiedzieć, bo tak to wychodzi, że się wyśmiewasz z własnej , a nie cudzej
niewiedzy (bo ja nie musze wiedzieć).
A jeśli endosono to właśnie znaczy, to dlaczego nie ma być podstawowym
badaniem? To chyba w Niemczech. W Polsce, skoro wiem o tym, a nie było mi to
potrzebne, znaczy nie jest to rzadkie badanie, bo jako pacjent nic bym o tym
nie wiedziała.

> powiedziała co wiedziała
No cóż, o chirurgach jest mnustwo dowcipów, nie bez powodu. Po za tym teraz
jest wiele nie inwazyjnych metod leczenia, zwłaszcza, gdy choroby nie są
zaawansowane, a pytanie zadaje człowiek młody (20 lat) , więc mało
prawdopodobne, żeby choroba, była bardzo zaawansowana.

18. Data: 2005-09-02 20:32:59

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sep 2005 20:15:15 +0200, "stokrotka" <p...@o...pl>
wrote:

>NIe muszę wiedzieć, jestem pacjentem, a nie lekarzem

Czyli nie wiesz

>NIe wiem czy nie ma USG doodbytniczego,

Znowu nie wiesz

>A jeśli endosono to właśnie znaczy, to dlaczego nie ma być podstawowym
>badaniem?

Czyli znowu nie wiesz o czym mówisz

>No cóż, o chirurgach jest mnustwo dowcipów, nie bez powodu.
> Po za tym teraz
>jest wiele nie inwazyjnych metod leczenia,

"mnóstwo" - piszemy właśnie tak
"nieinwazyjnych" - piszemy tak

może tak pochwalisz się swoją profesją to poszukamy sobie dowcipów na jej temat
polonistką z pewnością nie jesteś

> pytanie zadaje człowiek młody (20 lat) , więc mało
>prawdopodobne, żeby choroba, była bardzo zaawansowana.

znowu kompletna bzdura

podsumowując:
1. Nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz i chcesz komuś radzić
2. Jak już chcesz z kimś polemizować to chociaż się podpisz z imienia i nazwiska

19. Data: 2005-09-03 22:14:13

Od: "lokis paukas" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sed <...@...pl> napisał(a):

> [...]
> co mnie boli, ale tak jakby "cos w srodku". Problem mnie niepokoi, bo bol
> narasta (trwa ciagle, przy defekacji leciutko sie zwieksza) - niby z
> zewnatrz wszystko wyglada ok, diete mam w porzadku, nieco zwiekszona
> przemiane materii (oprozniam sie dwa razy dziennie). Poczatkowo myslalem ze
> to hemoroidy, ale w moim wieku (20 lat) !?
> Do kogo sie z tym zglosic? Czy to moze byc cos powaznego (od razu czarne
> mysle mnie nachodza np. rak jelita grubego)? Sprobowac przeczekac czy tez
> isc do lekarza (jakiego?) ? Wczesniej nigdy problem nie wystepowal.

oj, oj, oj, mniej w kakałko, a hemoroidy, czyli łożyska dla pedałów troszkę
odetchną i się same ułożą.
buziaczki od lokiego paukasa

Nerwica żołądka ?
zlikwidowac panstwowa sluzbe zdrowia i zrobic prywane kliniki
Luszczyca?
[gdzie??!!] badanie wydzielania gastryny - pomozcie
to jednak była osa