ból oka - jaka przyczyna

1. Data: 2008-01-04 20:37:48

Temat: ból oka - jaka przyczyna
Od: " jolly_roger" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od trzech dni boli mnie oko. Największy ból odczuwam gdy dotykam zaraz przy
kąciku oka (tym od strony nosa), więc może to że boli mnie oko to jedynie
wrażenie a ból promieniuje właśnie z tego miejsca. Początkowo pomyślałam o
jęczmieniu, z racji że nigdy nie miałam poczytałam w necie i wyczytałam, że
jęczmień to i owszem ale na powiece. Zresztą przez te trzy dni już coś powinno
mi wyskoczyć, napuchnąć czy poczerwienieć a tu nie widać kompletnie nic
odbiegającego od normy. Oko łzawi, raczej nie swędzi. Co to może być ??
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam :-)

2. Data: 2008-01-04 23:02:18

Temat: Re: ból oka - jaka przyczyna
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " jolly_roger" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:flm5es$7c9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> kąciku oka (tym od strony nosa), więc może to że boli mnie oko to jedynie
> wrażenie a ból promieniuje właśnie z tego miejsca.

Zgłoś się pilnie do okulisty. Może to być niegroźny drobiazg, a może
choroba, która spowoduje utratę wzroku.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-01-05 10:54:41

Od: " jolly_roger" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

regen <r...@-...pl> napisał(a):
> Zgłoś się pilnie do okulisty. Może to być niegroźny drobiazg, a może
> choroba, która spowoduje utratę wzroku.

Pilnie to ja się mogę zgłosić dopiero w poniedziałek. A do tego czasu, no cóż
jestem nieźle nastraszona.

Dzień czwarty - oko, bądź to miejsce tuż koło niego, boli nadal i nadal
wygląda na zupełnie zdrowe. No poza tym, że z rana było z lekka sklejone :-/

4. Data: 2008-01-05 18:48:18

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

jolly_roger pisze:

> Pilnie to ja się mogę zgłosić dopiero w poniedziałek. A do tego czasu, no cóż
> jestem nieźle nastraszona.

Pilnie możesz się zgłosić na ostry dyżur okulistyczny każdego dnia.
Starczy tylko znaleźć (np. w gazecie lub pod 999) gdzie on jest. Z
każdego miejsca w Polsce bilet do miasta jest tańszy niż dostęp do
internetu, a oko chyba fajnie mieć.

Kffiatek

5. Data: 2008-01-06 12:20:27

Od: " jolly_roger" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek <k...@s...op.pl> napisał(a):
>Z każdego miejsca w Polsce bilet do miasta jest tańszy niż dostęp do
> internetu

Wierz mi nie zamierzam leczyć się przez internet a tym bardziej nie opłacam
dostępu do niego właśnie z tego powodu. A w życiu nie wszystko rozbija się o
pieniądze, no ale skoro lubisz tak sobie poprzeliczać..

>a oko chyba fajnie mieć

Wielkie dzięki za tą mądrość, w życiu sama bym na to nie wpadła..

Ft3 a T3 i Ft4 a T4 Tarczyca
Niedowidzenie u doroslego
Próba Landaua
Strata wagi po nadczynności tarczycy