bol oka podczas ruchu [okiem]

1. Data: 2006-06-29 07:37:51

Temat: bol oka podczas ruchu [okiem]
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W niedziele przebywalam caly dzien na sloncu, przez co wieczorem mialam
lekko wysuszone oczy, ratowalam sie sztucznymi lzami.
W poniedzialek i wtorek prawe oko zaczelo lzawic [myslalam, ze to od
nadmiaru kremu na twarzy] a wieczorami bolalo jakbym miala ziarenko piasku.
W srode i dzisiaj oko nie lzawi ale boli - jakby miesnie poruszajce galka
byly nadwyrezone. Jest to na tyle uciazliwe i bolesne, ze postaram sie
dzisiaj dostac do okulisty, jednak jakby mi sie nie udalo, powinnam jeszcze
zwroci uwage na jakiej objawy? Czy powinnam byc cierpliwa i powinno samo
przejsc? Przy okazji pobolewa mnie glowa, ale to moze byc wina pogody
[reaguje bolem glowyna zmiany cisnien i burze].

Zazula

2. Data: 2006-06-29 13:37:42

Temat: Re: bol oka podczas ruchu [okiem]
Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może być zapalenie spojówek. Częsta i niebezpieczna
przypadłość. Wystarczy potrzeć brudną ręką oko aby dostały się
bakterie (zwłaszcza gdy oczy są wyschnięte od opalania). To może
też przytrafić się podczas infekcji dróg oddechowych.
Zwróć uwagę na wydzielinę w oku, czy jest i jaki ma kolor, czy oko
zachodzi "mgłą", czy po przebudzeniu oczy są zaropiałe bardziej
niż zwykle.
Lepiej unikaj słońca, noś ciemne okulary.
Pozdrawiam.

3. Data: 2006-06-29 16:36:26

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):

> W srode i dzisiaj oko nie lzawi ale boli - jakby miesnie poruszajce galka
> byly nadwyrezone.

Wrażenie trochę jakby gałka oczna była za duża i ocierała poruszając się w
oczodole?

--
JoP

4. Data: 2006-06-29 18:50:59

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Wrażenie trochę jakby gałka oczna była za duża i ocierała poruszając
> się w oczodole?

Dokladnie czulam jakby galka byla zaczepiona 4 miesniami, gora dol lewy
prawy i przy ruchu one bolaly. Pozniej mialam wrazenie, ze oko nie otwiera
sie do konca, jakby powieka byla spuchnieta i chlopak to potwierdzil, ze nie
otwiera sie normalnie. Pozniej oboje oczu lzawilo od swiatla/powietrza [caly
dzien na zewntarz], mialam okulary przeciewsloneczne. Kolo 16 nagle
swietrdzilam, ze nie boli, jedynie jak patrzylam maksymanie na boki to lekko
czulam miesnie [o ile to miesnie]. Bol glowy tez minal [lokalizowal sie
poprawej stronie glowy]. Teraz jest dobrze.

Do okulisty nie udalo mi sie dostac. Czy mimo wszystko pojsc na kontrole?

Zazula

5. Data: 2006-06-29 21:20:19

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie poprawej stronie glowy]. Teraz jest dobrze.
>
> Do okulisty nie udalo mi sie dostac. Czy mimo wszystko pojsc na kontrole?

Nie idź. Po co? Przecież ma dwa oczy. Drugie cię nie boli, więc jak
przestaniesz widzieć na to jedno to drugim popatrzysz na świat.

--
PawełJ

6. Data: 2006-06-29 22:30:55

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj wrote:
> Nie idź. Po co? Przecież ma dwa oczy. Drugie cię nie boli, więc jak
> przestaniesz widzieć na to jedno to drugim popatrzysz na świat.

Dziwne, ja mam DWOJE oczu. Ale ktos MA DWA to ok :)

Zazula

7. Data: 2006-06-29 23:45:10

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Do okulisty nie udalo mi sie dostac. Czy mimo wszystko pojsc na kontrole?

Jakiś nerwoból Ci wlazł w głowę i promieniował do oka.

--
Kaja

8. Data: 2006-06-30 05:05:48

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polski pacjent wrote:
> Zwróć uwagę na wydzielinę w oku, czy jest i jaki ma kolor, czy oko
> zachodzi "mgłą", czy po przebudzeniu oczy są zaropiałe bardziej
> niż zwykle.

Wydzieliny nie ma, oko nie lzawi, nie jest przekrwione. Niestety po
przebudzeniu bolalo, slabiej niz wczoraj rano ale boli.

A czy jest mozliwosc przeziebienia oka? Po niedzielnym opalaniu dosc mocno
sie chlodzilam, prawie caly poniedzialek w zimnych okladach, lacznie z
mokrym turbanem na glowie a w pokoju mam zamontowany wentylator, ktory caly
czas pracuje.

Zazula

9. Data: 2006-07-01 21:10:43

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Dziwne, ja mam DWOJE oczu. Ale ktos MA DWA to ok :)

I rozumiem, że to rozwiązało twój problem z oczami?
Cieszę się że mogłem pomóc

--
Pawełj

Zapalenie spojówek(?)...