bol przy stresie

1. Data: 2008-02-29 09:36:43

Temat: bol przy stresie
Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy sie zdenerwuje, albo bardzo zestresuje to boli mnie lewy bok - tak
jakby cos w okolicach serca. Bol ten promieniuje takze na reke. Co to moze
byc?

2. Data: 2008-02-29 11:04:08

Temat: Re: bol przy stresie
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.02.2008 bartekE320 <k...@g...com> napisał/a:
> Kiedy sie zdenerwuje, albo bardzo zestresuje to boli mnie lewy bok - tak
> jakby cos w okolicach serca. Bol ten promieniuje takze na reke. Co to moze
> byc?

Choroba wieńcowa. Prztestuj to tak: spróbuj się trochę zmęczyć. Jeśli wtedy
poczujesz to samo, to masz odpowiedź. Jeśli przy wysiłku nie będzie bolało,
to prawdopodobnie masz bóle nerwicowe, ale konsultacja u kardiologa i tak
wskazana.
--
Samotnik
Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

3. Data: 2008-02-29 11:08:40

Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
.
> [...]
> bolało,
> to prawdopodobnie masz bóle nerwicowe, ale konsultacja u kardiologa i tak

Hmm, tak naprawde pisalem nie o sobie, tylko o swojej dziewczynie... ale
choroba wiencowa w wieku 22 lat?

4. Data: 2008-02-29 12:19:22

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, tak naprawde pisalem nie o sobie, tylko o swojej dziewczynie... ale
> choroba wiencowa w wieku 22 lat?

No to pewnie stres, tak się to objawia u wielu osób. Tylko to
promieniowanie jest dziwne. Niech pójdzie do lekarza, zrobi sobie EKG na
bieżni i będzie (prawie, ale biorąc pod uwagę wiek...) wiadomo.

5. Data: 2008-03-06 11:37:16

Od: <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

To sa moj drogi nerwobole, wiele osob na nie cierpi, ja rowniez
Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jakby cos w okolicach serca. Bol ten promieniuje takze na reke. Co to moze

Praktyka klonowania człowieka ma bowiem przestępczy charakter.
prośba o interpretację EERG
Ból oskrzela
Drgajacy miesien
Wyniki badania anty-HCV