ból w dole brzucha

1. Data: 2003-09-11 16:12:24

Temat: ból w dole brzucha
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni odczuwam bóle brzucha a raczej podbrzusza. Jest to ból bardzo
podobny do tego, który odczuwam przed miesiaczka, ale miesiaczka się nie
pojawia chociaz chyba powinna juz nastąpić. Robiłam test ciązowy i wyszedł
ujemny. Cześciej niż zwykle też oddaję mocz.
Proszę o pomoc.

2. Data: 2003-09-11 17:45:23

Temat: Re: ból w dole brzucha
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób test za kilka dni.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2003-09-11 18:23:32

Od: "dziczu" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja myślę, że to oznacza ciążę, ale czy chcianą?

4. Data: 2003-09-11 20:27:13

Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

daj sobie szanse i poczekaj jeszcze pare dni, to moze przez stres opozniac
Ci sie miesiączka,chyba ze była realna szansa do zapłodniena to polecam
konsultacje z ginekologiem lub zbadanie w labolatorium analitycznym poziomu
immunoglobuliny ludzkiej. byc moze wczesniej nie zwracalas uwagi na czestosc
oddawania moczu i teraz jestes na to bardziej wyczulona.
pozdrawiam
aspirynka

5. Data: 2003-09-12 22:37:53

Od: "Adam Lisik" <l...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ja myślę, że to oznacza ciążę, ale czy chcianą?

Czizys, co ty tu chlopie za intrygi snujesz i straszysz dziewczyne co?

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2003-09-13 15:38:05

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja myślę, że to oznacza ciążę, ale czy chcianą?

Do Twojej wiadomości, to w ciaży nie jestem.
Diagnoza Twoja jest absolutnie błędna!
A jesli by juz, to zupelnie nie jesteś kompetetną osobą do tego by
stwierdzić czy potencjalna ciąża jest chciana czy nie!

"niespokojne" EKG (dlugie)
WYNIK - WAZNE !
S42
Gdzie sanatorium?
RE: Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!