bol w kroczu

1. Data: 2004-09-23 09:56:32

Temat: bol w kroczu
Od: "jacek" <h...@h...hey> szukaj wiadomości tego autora

Mam 21 lat, mezczyzna. Mam pewien problem, ktory trudno sklasyfikowac.
Czasami pojawia sie bol po stronie jednego jadra. Jest to cos w typie
opuchniecia (opuchlizny nie bardzo widac, mowie o uczuciu), ktore czasem sie
rozprzestrzenia na dalsze okolice wokol jader (i wtedy powoduje faktycznie
bol, ktory ogranicza swobodny ruch).

Postanowilem sie o to poradzic, bo juz pare razy mi sie to zdarzylo
(pierwszy raz ze 2 lata temu, potem nic przez dlugi czas, a ostatnio znowu).
Wydaje mi sie, ze to tez zwiazane w pewien sposob z silnym podnieceniem
plciowym, ale nie rozladowanym (mozna sie domyslec o co chodzi). To tylko
moja prywatna diagnoza, takie wiazanie faktow z faktami.

Moze jest to juz komus znane?

Jacek

2. Data: 2004-09-23 09:59:54

Temat: Re: bol w kroczu
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałem o tym niedawno. Poczytaj wątek pt. "Zawijasek" z 07.września.
Byćmoże to jest to.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-23 19:54:08

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Sep 2004 11:56:32 +0200, jacek napisał(a):

<ciach>
> Moze jest to juz komus znane?

Tak. Też jak jestem dłuższy czas podniecony i sie nie rozluźnie to zbiera
sie taki tepy ból. Myśle, że poprostu za dużo spermy siedzi.

--
klawyMAŁPAhot.pl

NIgdy nie mialem (polucji nocnej)
No i jak z tymi pigulami jest naprawde?