bol zeba a bol glowy ???

1. Data: 2004-07-05 16:45:56

Temat: bol zeba a bol glowy ???
Od: "ziomek_tp" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od dwoch dni boli mnie zab gorna 4 a wraz znim boli mnie z boku glowa tzn
obszar nad skronia jest to bol piekacy czy ma to cos z bolem zeba czy raczej
jest to odrebny bol ?
p.s moze glupie ale niewiem jak to opisac

2. Data: 2004-07-05 19:23:50

Temat: Re: bol zeba a bol glowy ???
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
raczej
> jest to odrebny bol ?
> p.s moze glupie ale niewiem jak to opisac

Nie wykluczone. Szybciutko do dentysty zrobić z ząbkiem porządek. Pamiętaj,
że nawet najdroższe leczenie jest tańsze od protetyki.
Piotr

Świnka
guz na wardze
ortopeda