Re: bole piszczeli przy i po bieganiu

From: Sławek SWP <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: bole piszczeli przy i po bieganiu
Date: Tue, 20 Mar 2007 22:21:00 +0100

W: News:6b11a$4600042a$d4116c93$6...@n...chello.at,
Od: Andrzej Suszczewski <A...@c...at>
Było:
> Witam pisze z nicka mojego przyjaciela, ostatnio jak biegam to bola
> mnie piszczele od kolan do kostek, albo jakies tam sciegno czy
> miesien moze, wczesniej tego nie mialam, a teraz utrzymuje sie bol
> nawet 3 dni po bieganiu nasila sie przy dotyku tak jakby miejsce bylo
> odbite, czy ktos cos takiego ma tez??
> Joanna

Oprócz tego co Marvin powyżej, to może zmień technikę biegu...
Prawdopodobnie za mało zginasz nogę w kolanie i robisz za krótki krok.
Nie widziałem ciebie podczas biegu ale wydaje mi się, że biegasz na prostych
nogach wybijając się tylko za pomocą mięśni poniżej kolana.
Popatrz na jakieś biegi długodystansowe w TV i zwróć uwagę że im się w
każdym stawie zgina o taki sam kąt - z grubsza...

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić