bóle w klatce piersiowej, prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-06-02 15:45:18

Temat: bóle w klatce piersiowej, prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!
Od: "moks" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 19 lat, od kilku tygodni odczuwam bóle w klatce piersiowej na całej jej
powierzchni a szczególnie na dole i w okolicy żołądka,,, co to moze byc?????
prosze o rade
bede bardzo wdzieczny

2. Data: 2004-06-02 19:21:39

Temat: Re: bóle w klatce piersiowej, prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!
Od: "Wegier" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi 19 ltku...

Takie bole moga swiadczyc o wielu chorobach, niektore z nich sa banalne,
inne bardzo powazne w konsekwencjach...
jesli czujesz, ze twoj stan zdrowia cie niepokoi, to najlepszy dowod na to,
ze powinienes sie spodkac z lekarzem.
Jesli twoje dolegliwosci utrzymuja sie od kilku miesiecey, niema potrzeby
chodzenia na ostry dyzur, udaj sie wiec do swojego lekarza pierwszego
kontaktu...
Jesli twoje dolegliwosci zaostrza sie i uznasz, ze bol w klatce piersiowej
jest duzy, i wystapil nagle, nie ma co czekac, dzwon po karetke, a napewno
przyjada w najsilniejszym skladzie...

Twoje zdrowie, tak dlugo ci bedzie sluzylo, jak o nie zadbasz....
Zdrowia zycze...

3. Data: 2004-06-03 14:22:39

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jej
> powierzchni a szczególnie na dole i w okolicy żołądka,,, co to moze

Przyczyna moze byc:
- zoladek.
- nerwica (jesli jest to klucie)
- inne

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

Bioparox, na co to jest??
Słodycze a odporność?
Twardy brzuch
plama ziemista między łopatkami
Gdzie w Necie są zdjecia RENTGEN stawu skokowego ?