bole wezlow

1. Data: 2001-04-28 08:41:27

Temat: bole wezlow
Od: "kkk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku tygodni, raz na kilka dni zaczynaja strasznie bolec mnie wezly
chlonne na szyi, i po 1-2 dniach przestaja, potem tydzien przerwy i znowu.

Czy to moze byc cos powaznego?
Na jakie badania mam isc?

KKK

Pozdrtawiam

2. Data: 2001-04-28 09:37:35

Temat: Re: bole wezlow
Od: "remus" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kkk" <m...@w...pl> wrote in message news:9cdvv4$9p8$1@news.tpi.pl...
> Od kilku tygodni, raz na kilka dni zaczynaja strasznie bolec mnie wezly
> chlonne na szyi, i po 1-2 dniach przestaja, potem tydzien przerwy i znowu.

czy są powiększone jesli tak idz do lekarza trzeba koniecznie z diagnozowac
remus

3. Data: 2001-04-28 11:50:44

Od: "kkk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy są powiększone jesli tak idz do lekarza trzeba koniecznie z
diagnozowac
> remus

Powiekszona jest jedna strona - tak ktora boli, co to moze byc?

4. Data: 2001-04-28 19:30:52

Od: "remus" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kkk" <m...@w...pl> wrote in message news:9ceb20$91i$1@news.tpi.pl...

> diagnozowac
>
> Powiekszona jest jedna strona - tak ktora boli, co to moze byc?

piszesz wyglada na odczyn zapalny niestety nie moge tego zobaczyc
remus

5. Data: 2001-04-29 20:56:34

Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A o czym mogą świadczyć powiększone wezły od około roku, bez żadnego bólu w
okolicy tetnicy udowej

Maciek

Użytkownik remus <p...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cf5sv$nrr$...@n...tpi.pl...

> piszesz wyglada na odczyn zapalny niestety nie moge tego zobaczyc
> remus

Leki w leczeniu osteoporozy
Re: Pytanie
wykrzystanie technik rzeczywistosci wirtualnej w naukach psychologicznych
Re:blokada zewnatrzoponowa
egzamin wstepny