boli mnie po lewej stronie

1. Data: 2004-12-13 08:18:05

Temat: boli mnie po lewej stronie
Od: "krzymek" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuje ból w lewej piersi. Każdy mówi mi że to serce. Ale jakoś w to nie
wierze. Mam 25 lat jestem troszkę zmęczony bo nie mam kiedy odpocząć praca
i szkoła zaocznie. Do lekarza wybieram się pod koniec tygodnia. Może ktoś
mnie pocieszy że to nie serce.

--
---==[ krzymek ]==---

2. Data: 2004-12-13 10:28:21

Temat: Re: boli mnie po lewej stronie
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cpjj8a$pso$1@inews.gazeta.pl
Od: krzymek <b...@m...pl>
Było:
> [...]
> kiedy odpocząć praca i szkoła zaocznie. Do lekarza wybieram się
> pod koniec tygodnia. Może ktoś mnie pocieszy że to nie serce.

To nie serce ;-)

Masz kogoś kto zadzwoni po pogotowie jeśli to choroba mięśnia znajdującego
się w klatce piersiowej po lewej stronie ?
Aha przygotuj kartkę i noś ją ze sobą, na tej kartce napisz od kiedy boli i
w którym miejscu.
Jeśli samo przestanie boleć to i tak idź do lekarza i sprawdź czy się nie
zaczęło odliczanie - statystycznie to się ma trzy zawały a czwartego to już
nie ...

http://evil.pl/pip/index.html

3. Data: 2004-12-13 12:44:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Dec 2004 11:28:21 +0100, Sławek SWP wrote:

> Masz kogoś kto zadzwoni po pogotowie jeśli to choroba mięśnia znajdującego
> się w klatce piersiowej po lewej stronie ? [...]

Co ciekawe, serce z reguły boli centralnie za mostkiem, a nie po lewej
stronie.
BTW - po lewej stronie klatki piersiowej znajduje się głównie lewe
płuco.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

4. Data: 2004-12-13 13:15:13

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ciekawe, serce z reguły boli centralnie za mostkiem,
> a nie po lewej stronie. BTW - po lewej stronie klatki piersiowej
> znajduje się głównie lewe płuco.

Będąc na studiach kupiłem książeczkę o sporządzaniu formularzy medycznych.
Był tam też rozdzialik, mówiący jak PT pacjenci rozumieją niektóre terminy,
także jakie lokalizacje przypisują różnym organom - sercu, wątrobie,
nerkom, śledzionie... Co ciekawe, dla każdego narządu istniała
kilkuprocentowa grupa osób widzących go oczami duszy w mosznie...

--
Krzysiek, EBP
Niestety obróbka termiczna niszczy enzymy zawarte w pożywieniu, co

5. Data: 2004-12-13 13:19:29

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Dec 2004 14:15:13 +0100, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> [...]
> nerkom, śledzionie... Co ciekawe, dla każdego narządu istniała
> kilkuprocentowa grupa osób widzących go oczami duszy w mosznie...

:) To mi przypomina ten kawał o tym, ze u kobiety wątroba leży prosto i
w lewo, ale że jest głupi, to go nie opowiem:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Piersi a okres..
Psychiatra w Poznaniu