boli szyja , boli bark - ktos sie leczyl i pomoglo, prosze

1. Data: 2004-06-09 18:22:59

Temat: boli szyja , boli bark - ktos sie leczyl i pomoglo, prosze
Od: "fantomas" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie,
Znalazłem sie tu, ponieważ nie wiec juz co robic a do lekarza nie pojdę bo
nie lubie i w zyciu byłem kilka razy (odpukać)
Chyba zle spałem,bo od 3 dni ie moge ruszac szyja w lewo, a jak ruszam to
boli automatycznie bark (w lewo lew, w prawo prawy)
Co robic? meczy mnie to juz okropnie
dziekuje z gory
pozdrawiam
zycze zdrówka
tomi

---

2. Data: 2004-06-09 23:09:07

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jun 2004 20:22:59 +0200, fantomas wrote:

> Znalazłem sie tu, ponieważ nie wiec juz co robic a do lekarza nie pojdę bo
> nie lubie i w zyciu byłem kilka razy (odpukać)

To cierp.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-06-10 00:05:17

Od: "fantomas" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To cierp.

dzięki, tego się nie spodziewałem - problem twój człowieku polega na tym, że
bezgranicznie wierzysz w medycne współczesną (a jeszcze bardziej polską)
Ja wiem(domyślam się) od czego mnie to boli i nie będę biegł do przychodzi,
rejestrował się, stał w kolejce i dostał od lekarza wypisaną recepte na
kolejne 50zł (ostatni raz jak bylem z bólem gardła i gorączką rachunek w
aptece wyniósł prawie 100zł i gówno mi pomogło)
A leki dają drogie bo nie za darmo - członek mojej rodziny pracuje w dużej
firmie farmaceutycznej jako menadżer i sam mówił że ostatnio wysłali dwa
samoloty "klientów" na Cypr.... -domyśl się.
Jak mnie trafi szlak to pójde, ale nie z tym.
Tak wiec na koniec - nie żyć bliźniemu co tobie nie miłe - i jak sie
rozchorujesz to nie licz na współczucie ludzi jak masz takie podejscie

zycze ci spij tak jak ja ostatnio, to pocierpisz

---

4. Data: 2004-06-10 07:49:03

Od: "Seba" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba zle spałem,bo od 3 dni ie moge ruszac szyja w lewo, a jak ruszam to
> boli automatycznie bark (w lewo lew, w prawo prawy)
> Co robic? meczy mnie to juz okropnie

Diklak 5zl tabletki

pozdraiwma

Seba

5. Data: 2004-06-10 09:20:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jun 2004 02:05:17 +0200, fantomas wrote:

> dzięki, tego się nie spodziewałem - problem twój człowieku polega na tym, że
> bezgranicznie wierzysz w medycne współczesną (a jeszcze bardziej polską)

Oczywiście, że wierzę w medycynę. Gdybym uprawiał ją nie wierząc, skutki
były by być żałosne.

> Ja wiem(domyślam się) od czego mnie to boli i nie będę biegł do przychodzi,
[...]

Tak się składa, ze ja też się domyślam co może Cię boleć, bo to akurat
problem po części z mojej "działki". Problem polega na tym, że w pewnym
odsetku przypadków to co Ci się wydaje nie odpowiada rzeczywistości.
Istnieje szansa jedna na ileśtam, że podobny zespół objawów może być
pierwszym sygnałem naprawdę poważnej choroby (nie będę pisał jakiej, bo
nie o to mi chodzi, żeby straszyć), a przez sieć tego nie sprawdzę, nie
zbadam, nie zobaczę - choćbym chciał. W tej sytuacji nie mam
najmniejszego zamiaru pomagać Ci unikać lekarza, bo mogę być w ten
sposób pośrednio winny Twojemu kalectwu na przykład.

> A leki dają drogie bo nie za darmo - członek mojej rodziny pracuje w dużej
> firmie farmaceutycznej jako menadżer i sam mówił że ostatnio wysłali dwa
> samoloty "klientów" na Cypr.... -domyśl się.

Jakoś nikt mnie na Cypr ostatnio nie wysłał. Powiem więcej - nigdy
jeszcze.

> Jak mnie trafi szlak to pójde, ale nie z tym.
> Tak wiec na koniec - nie żyć bliźniemu co tobie nie miłe - i jak sie
> rozchorujesz to nie licz na współczucie ludzi jak masz takie podejscie

Kiedy jestem chory nie liczę na "współczucie ludzi", tylko idę do
lekarza.

> zycze ci spij tak jak ja ostatnio, to pocierpisz

Tak się składa, że niecały rok temu chodziłem kilka dni z głową
pochyloną w prawo i doskonale wiem co w tej chwili czujesz.

Wyobraz sobie goscia, ktory pisz na grupe pl.misc.samochody post
taki: "Wczoraj jezdzilem troche po dziurach i teraz znosi mi
samochod w lewo. Do warsztatu nie pojade, bo nie lubie i mechanicy
to swinie. Moze ktos z was mial tak i wie co na to pomaga?",
a potem odpowiedz sobie jakim slowem bys takiego kogos okreslil.

6. Data: 2004-06-10 14:10:24

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Diklak 5zl tabletki

A ile chcesz za porade specjalistyczna? Czy moze masz kontrakt z NFZ i Ci
zwroca?
Tylko jak bedziesz do nich pisal to podaj prawidlowa nazwe leku.

Robert Milewski

AIH - Autoimmunologiczne zapalenie watroby
helicobacter pylori a tetralysal
zylaki?
pilomatrixoma - co to ?
Problemy z zatokami - jaki laryngolog we Wrocławiu?