boli w okolicy klatki i brzycha

1. Data: 2004-11-15 18:30:54

Temat: boli w okolicy klatki i brzycha
Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dzis w nocy obudzil mnie dosc silny bol, mniej wiecej tam gdzie serce
tylko tak z 10cm nizej, takie kłucie w sumie.
Nie moglem do konca nabrac powietrza w pluca ani wypuscic bo "kłuło",
odychalem sobie tak plyciutko;).
Po okolo 1-2min przeszlo i usnolem, co to moze byc ;)? ostatnio jestem
kłebkiem nerwow i malo spie, moze tak sie odezwac zmeczenie ?
Isc z tym gdzies a jesli tak to gdzie ;)?
Pozdrawiam!:)
--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

2. Data: 2004-11-15 19:44:44

Temat: Re: boli w okolicy klatki i brzycha
Od: Magdalena Czerska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Pronobis napisał(a):
> Witam,
> dzis w nocy obudzil mnie dosc silny bol,
> Po okolo 1-2min przeszlo i usnolem, co to moze byc ;)? ostatnio jestem
> kłebkiem nerwow

nerwoból

--
Czerska gg4509506
"Jedyną rzeczą wartą życia, jest bezgranicznie

3. Data: 2004-11-15 23:06:32

Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Czerska wrote:

> nerwoból

Dziekuje za odpowiedz ;-)

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

4. Data: 2004-11-16 07:14:29

Od: "Bracia" <b...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Pronobis" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kłebkiem nerwow i malo spie, moze tak sie odezwac zmeczenie ?
> Isc z tym gdzies a jesli tak to gdzie ;)?

Ja mialem to samo jak bylem przeziebiony. wydaje mi sie ze od czestego
dmuchania nosa, wlasnie wtedy mnie bolalo

nadkwasnosc
miganie przed oczami
dalacin C +wymioty
Kliniki Onclinic