borelioza - gdzie (w W-wie) super lekarz

1. Data: 2011-11-15 12:35:04

Temat: borelioza - gdzie (w W-wie) super lekarz
Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

może ktos wie gdzie (najlepiej: w Warszawie) przyjmuje faktycznie b. dobry
lekarz znajacy sie na leczeniu boreliozy?

2. Data: 2011-11-16 10:58:30

Temat: Re: borelioza - gdzie (w W-wie) super lekarz
Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każden szpital zakaźny :(

3. Data: 2011-11-17 03:14:42

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatko in news:ja050o$80n$1@node2.news.atman.pl
> Każden szpital zakaźny :(

to nie jest prawdą.
ciekawe, ze na gr. medycznej dostaje odpowiedz bez sensu,podczas gdy
wlasciwa odpowiedz pada na grupie "komputerowej".

http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=me
toda+ILADS&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=
suggest

http://www.znanylekarz.pl/piotr-kurkiewicz2/internis
ta/warszawa

4. Data: 2011-11-17 11:43:09

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zarażony boreliozą od 12 lat..odwiedziłem wielu
"specjalistów",.Każden z nich ordynował takie samo leczenie:(.
Nie ma na razie innej skutecznej metody niż ogólnie stosowana w szpitalach
zakażnych reszta to bzdura.Biotrokson stosują też w zakażnych.Życzę zdrówka,
ja już go nie mam..

5. Data: 2011-11-17 13:28:30

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatko in news:ja2s10$vcd$1@node2.news.atman.pl
> [...]
> szpitalach zakażnych reszta to bzdura.Biotrokson stosują też w
> zakażnych.Życzę zdrówka, ja już go nie mam..

co z Twoim czytnikiem, trudno sie odpowiada, bo caly czas piszesz "nad".

czyli co? rozumiem, że ilads to bzdura,tak?
albo: byles tą metoda leczony, bo lecza w kazdym szpitalu w PL, ale nie
pomoglo.

6. Data: 2011-11-17 13:39:05

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> czyli co? rozumiem, że ilads to bzdura,tak?
> albo: byles tą metoda leczony, bo lecza w kazdym szpitalu w PL, ale nie

Chyba tak..pani prof.powiedziała że mój organizm sam zaczą produkować jakieś
przaciw ciała(Nie bardzo w to wierzę).Nadal mam bóle stawów,zawroty głowy
itd....

7. Data: 2011-11-17 22:26:45

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatko in news:ja32q5$6pf$1@node2.news.atman.pl
[......]
> Chyba tak..pani prof.powiedziała że mój organizm sam zaczą produkować
> jakieś przaciw ciała(Nie bardzo w to wierzę).Nadal mam bóle
> stawów,zawroty głowy itd....

poczekaj, spokojnie...
Ja pytam o meritum, o ILADS:

czy
byles
leczony
metodą
ILADS?
wiesz cos o tym dokladnie?

- czy po prostu byles leczony (antybiotyki), ale nie wiesz jaka metodą.

Bo z tego co wiem, to NIE JEST MOZLIWE, by w szpitalach w PL tak po prostu
leczyli metoda ILADS, bowiem jest to SPRZECZNE z wytycznymi ministerstwa
zdrowia,mowiac inaczej: to nie jest legalna metoda. wowczas Twoje
samopoczucie ma swoje _prawdopodobne_ (ale tylko prawdopodobne)
wytlumaczenie: masz nie do konca doleczoną boreliozę,
czyli masz to, co w PL nazywa sie stanem poboreliozowym, a co wg metody
ILADS nie istnieje. bo wg ILADS tzw "stan poboreliozowy" jest nieczym innym
tylko nadal borelioza, ale mogaca dawac nawet ujemne wyniki testow
(dlaczego? poczytaj o ILADS)

8. Data: 2011-11-18 08:44:05

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine wrote:
> [...]
> nieczym innym tylko nadal borelioza, ale mogaca dawac nawet ujemne
> wyniki testow (dlaczego? poczytaj o ILADS)

Leczono mnie jakąś inowacyjną metodą..nie wnikałem.. Test wykazał minimalne
zakrzenie, stąd stwierdzenie pani prof.... mam 65 lat :)

pryszcz wielkosci pomaranczy
ciagniecie nerwow stawow ?przy rozciaganiu...wyciaganiu
Co na zakwasy?
woda mineralna Muszynianka i biegunka
Szkodliwa wykładzina PCV? Jak bardzo?