borze narodzenie

21. Data: 2006-11-08 12:05:41

Temat: Re: borze narodzenie
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono wrote:

> [...]

Przebijam: uć. Chodzi o łódź.

Pozdrawiam
Bea

22. Data: 2006-11-08 12:12:25

Temat: Re: światecznie
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl wrote:

> Mampko, wydaje mi się jednak, że w momencie, gdy pisze się na komputerze,
> wyposażonym w moduły sprawdzania pisowni, nie ma usprawiedliwienia dla
> błędów ortograficznych. Bo to od dobrych chęci dyslektyka i jego dbałości o
> swój wizerunek wynika, czy sprawdzi tekst publikowany na grupie, czy nie.
> Natomiast nie posunęłabym się do określenia "troll" wobec takiej osoby.

Zwłaszcza, że posty tej osoby to najczęściej jedno zdanie z prośbą o
schematy. To naprawdę nie trudno sprawdzić.
No i ten brak dużych liter i znaków interpunkcyjnych. Tego się nie da
usprawiedlić dysortografią.

Pozdrawiam
Bea

23. Data: 2006-11-08 17:43:52

Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przebijam: uć. Chodzi o łódź.

To ja przebijam: fzhut :o)
Kto zgadnie?
I niniejszym się witam na grupie - właściwie to głównie Was podczytuję :o)
pozdrawiam
psycho

24. Data: 2006-11-08 17:59:47

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

psychogirl wrote:

> [...]
> Kto zgadnie?
> I niniejszym się witam na grupie - właściwie to głównie Was podczytuję :o)
Ja to znam jako wzut :P Na sprawdzianie ze środowiska w III klasie
podstawówki :)
I witam Kochaną Psycho/Sivą w naszych grupowych progach :)3<=
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

25. Data: 2006-11-08 19:46:30

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

psychogirl wrote:

> To ja przebijam: fzhut :o)
> Kto zgadnie?

Wschód?

Pozdrawiam
Bea

26. Data: 2006-11-08 23:33:54

Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...pl>
> I witam Kochaną Psycho/Sivą w naszych grupowych progach :)3<=

Truscaveczko :o)
To miał być Twój biust ??? ;o)
też pozdrawiam :o*

27. Data: 2006-11-08 23:35:10

Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" napisał w wiadomości
> Wschód?

Brawo!
(Nagrodą jest satysfakcja oczywiście)
pozdrawiam
psycho

28. Data: 2006-11-09 06:31:17

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

psychogirl wrote:

> Użytkownik <t...@g...pl>
>
> Truscaveczko :o)
> To miał być Twój biust ??? ;o)
> też pozdrawiam :o*
Geneza tego biustu jest następująca: zrobiłam :), a moje dziecko dopisał 3
wobec czego zostało mi tylko domalować spódniczkę i nóżki :D
A mój biust w czasach mleczarskich w istocie był taki :)
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

29. Data: 2006-11-09 06:34:11

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie macie rację ale pomyslcie sobie, że pisząc w googlech "borze
narodzenie" nic nie znajdziecie. Więc najlepiej zgłosić sie do kogoś kto
pomoże.
Napewno można prawdzić w modułach pisowni mail zanim się go wysle, można też
uzyć słownika ortograficznego. Pomyslmy jednak że może u kogoś z dyslekcja
może współistnieć z innymi dysfunkcjami, które ograniczają możliwości tej
osoby. i np. normalne dla niej jest że nieumie korzytać ze słownika.
Poza tym Dorota nie pyta nas aż tak często, żeby to było super upierdliwe.
Ja widzę Dorotę zaledwie raz na kilka miesięcy więc bez problemu jej
odpiszę, jak będę wiedziała co potrzebuje.

Zaraz mi odpiszecie "że nic nie tłumaczy, bo sa słowniki" owszem sa ale nie
wiemy czy Dorota np. nie jest chora albo ma inne dysfunkcje. Jestem z zawodu
terapetutą zajęciowym i wiem, że z netu korzystają osoby które w normalnym
śodowisku nie potrafią funkcjonować. Tak jak kiedys była dyskusja o osobach
w podeszłym wieku, że czytają grupę są na niej ale to ich wszystkie
możliwości.

Myslę, że przy założeniu że Doroata nie robi tego z lenistwa można jej
podrzucić raz na jakiś czas linki. Korona nam z głowy nie spadnie a jej na
pewno ułatwimy życie.
Dwa posty, a co ma zrobić jak nikt nie odpisuje i traktuje jak trolla? Ile z
nas z czystego lenistwa zakłada/zakładało wiele watków o podobnych sprawach?

pozdrawiam
Mampka

30. Data: 2006-11-09 06:37:07

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mampka wrote:

> [...]
> Dwa posty, a co ma zrobić jak nikt nie odpisuje i traktuje jak trolla? Ile
> z nas z czystego lenistwa zakłada/zakładało wiele watków o podobnych

Mampko, podałyśmy linki.
A ta dyskusja może komuś coś uświadomi.
Nb. DYSLEKSJA, nie dyslekcja - dziwna omyłka u fachowca.
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==
"Free speech includes the right not to listen, if not interested." Robert
Heinlein

[szyd]mam i ja spódnice Victoria's Secret :)
[druty] moje rekawki
piekne dzrzewko, tylko jak je zrobic?
hehe zapomnialam o linku
swietne pomysly na czapeczki dla dzieci