boski język męża ikselki

91. Data: 2009-04-24 11:18:48

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 11:48, tren R <t...@p...pl> wrote:

> zawsze trafiały się jakieś ikselki :)

Może wielu mężczyznom(!) tak, ale nie Tobie najwidoczniej, skoro tak
dogłębnie i osobiście Cię dotyka, co robię lub co ktoś mi robi w samo
południe.
Żonka się dowiedziała, że jednak można? A to pechchch... dotąd miałeś
spokój - raz w miesiącu w nocy o północy, przy zgaszonym świetle, albo
analnie - przez sen?

No, a na koncert wpadniemy. Poklaskać...

92. Data: 2009-04-24 11:19:20

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 11:52, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale jakoś ma Trener rację. Duży ruch tu robi XLa. A czy istotny? - osądzą
> potomni...

Qrczęta?
:-D

93. Data: 2009-04-24 11:20:24

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 11:57, medea <e...@p...fm> wrote:

> To nie ulega najmniejszej wątpliwości, nawet jest policzalne. :)
>
> Jednak może nasze byty byłyby sensowniejsze, gdyby ruch był mniejszy?
>
> Chyba wstąpię do partii Bluzgacza. ;)

To nie wstapiłaś jeszcze???

Hej, Bluzg! Przybywaj ! Masz tu jedną dojną.

94. Data: 2009-04-24 11:20:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@p...pl> tak oto plecie:

> dlaczego wzbudzanie emocji połączyłeś z jej wyglądem?

Do facetów podobno się tak najszybciej trafia. Oraz przez żołąd(zi)ek. Czyli
posiada wszystkie wymagane kwalifikacje.

Qra

95. Data: 2009-04-24 11:24:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> hmmmmm
> byc moze taki jest cel Ikselki - podswiadomy! tekst zupelnie niepoprawny
> politycznie
> o przyrodzeniu i mamy kontr-atak: ze to efekt kompleksow, ze to i tamto,
> ze ble-ble-ble.
> Tyle ze ikselka robi to nie do konca serio, a odpowiedz jakby zbyt serio.
> W kazdym razie, nudno nie jest :)) ))

Bo wszyscy mezczyzni teraz zazdroszcza, ze nie maja, a kobiety - ze nie maja
mezczyzn, co maja.

Qra

96. Data: 2009-04-24 11:26:53

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Matko....
>
> Manipulujący kozioł ofiarny i biedna grupa pastwiąca się nad nim w
> samoobronie????
> No czegoś takiego, to jeszcze nie widziałam, jak długo żyję :-)))))

ale wiesz, że to imho oddaje istotę tej rzeczy? :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

97. Data: 2009-04-24 11:29:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 12:02, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Wiesz co?
> Mnie zdumiewa, to że XLka budzi tu takie emocje.
> I to już jest ciekawe, bo jeśli coś tak wkurza, to należałoby się zastanowić
> dlaczego.....
>
> Mnie, niestety, kojarzy się z trywialną rozgrywka pomiędzy Grupą (jakąś) i
> Kozłem Ofiarnym. Tylko że takie podejście stawia atakujących Xlkę w bardzo
> niekorzystnym świetle.
> Co prawda XLka jak na kozła ofiarnego zachowuje się nieco dziwnie - z
> upodobaniem sama się podkłada (i to też jest coś, czego zupełnie nie
> rozumiem. Inteligentna przecież jest.....)

Nie, Vilar. Ja po prostu nie ustępuję pola prymitywnemu psiemu (na
zasadzie chwilowej "sfory wspólnego interesu" funkcjonującemu tutaj)
chamstwu. Kłamią Michał i Medea, opowiada o samogwałcie Aiszka, obraża
mnie Trener osobiście urażony i będący pod presją niedopieszczonej
żony z powodu mojego południowego seksu - i to jest dla reszty (z
małymi wyjątkami) dobre i do przyjęcia (ot, taka grupka porażkowa
przeciw mnie doraźnie utworzona).
Zastanawiam się, dlaczego dobre: otóż zarówno niewiara, jak pospolite
kłamstwo, jak i samogwałt oraz brak polotu w seksie to powszechne
"dobra", jednoczące w danej chwili ludzi sobie dotąd zupełnie obcych
na prymitywnej zasadzie "ja też".

98. Data: 2009-04-24 11:36:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 12:13, tren R <t...@p...pl> wrote:

> z jednej strony inteligentna - a z drugiej spętana dogamatami, których
> by bronić, musi co jakiś czas popadać w niezłą kałabanię :)

Czym spętana - Ty nawet nie śmiej myśleć, boby żonka chciała jeszcze i
jeszcze, a tu cóż, Twój niedostatek widoczny na pierwszy rzut oka,
zwłaszcza jeśli chodzi o to zakodowane w Twej (i nie tylko) mózgownicy
południe i ten język... no a po co Ci ten kłopot, skoro osobiście
urażony czyimś południowym seksem Ty nawet nocą nie bardzo teges...
No, a tu taka XL opowiada "dogmaty" o katolickim seksie, który okazuje
się lepszy od niekatolickiego, a w dodatku sam na własne pognębienie
artykuły o nim znajdujesz...
Ty lepiej pilnuj żony, żeby po tym artykule nie zaczęła pilnie chodzić
do tego kościoła, co to wam teraz jeszcze przeszkadza, gdy w nim
dzwonią i śpiewają...
No i jeszcze Ty byś musiał z nią... i nie na tym koniec, wcale a
wcale, lecz dopiero początek...

99. Data: 2009-04-24 11:36:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

100. Data: 2009-04-24 11:37:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 12:22, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> O właśnie.....

Vilar, czy możesz cokolwiek wypunktować? Chętnie bym się ustosunkowała
- może mi pomożesz...

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...