boski język męża ikselki

331. Data: 2009-04-27 21:37:25

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 20:11, medea <e...@p...fm> wrote:

> No właśnie właśnie, o to chodzi. Szarości też trzeba zauważać. :)

Minął w moim życiu czas, kiedy szarzyzna chciała zalać sobą wszystko.

332. Data: 2009-04-27 21:38:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 20:18, medea <e...@p...fm> wrote:

> No no, a to wszystko te tutejsze emocje, które musiałaś odreagować! :)

To tylko wiosna - mężuś mi rowerek wyszykował i ganiamy po lesie
znów :-)

333. Data: 2009-04-27 21:41:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 20:58, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:
> (...)
>
> Opowiadać o tym na grupie o psychologii? To daje do myślenia...

I o to właśnie chodzi: warto ponaśladować, żeby się odprężyć, bo wiele
odprężonych osób tu nie ma.

334. Data: 2009-04-27 21:43:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Minął w moim życiu czas, kiedy szarzyzna chciała zalać sobą wszystko.

Zdaje się, że widzisz obiekty czarno-białe, czy już się zmieniło?

Kolory też warto zauważać. :)

Ewa

335. Data: 2009-04-27 21:44:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 21:00, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Wyobraź sobie, że z doskoku (tak jak dzisiaj czytam) i jestem w stanie
> zarejestrować Twoje gorsze dni.

Hmmm, to i markę używanych... też????
:-D

336. Data: 2009-04-27 21:46:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 21:06, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> OMG Liptona już w PL nie sprzedają?

A któżby pił to siano? Pijemy czarną liściastą Yorkshire. Najlepsza
herbata czarna. Nie do dostania w Polsce, bywa czasem tylko w Allegro.
Ale że trza rodzinę na wesele zaprosić, no to sobie tym razem sama
kupię :-)

337. Data: 2009-04-27 21:50:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://en.wikipedia.org/wiki/Yorkshire_Tea

338. Data: 2009-04-27 21:51:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 20:30, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale to naprawdę nie musisz za mną biegać po całym podwórku.

A czy to jedna qra jest na świecie??? Musisz wszystko tak do siebie?

339. Data: 2009-04-27 21:53:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 23:28, michał <6...@g...pl> wrote:

> O, no to nie jestem stuprocentową ofiarą Ikselki. :)

A jesteś w czymkolwiek stuprocentowy?
:->

340. Data: 2009-04-27 21:54:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 23:43, medea <e...@p...fm> wrote:

> Zdaje się, że widzisz obiekty czarno-białe, czy już się zmieniło?
>
> Kolory też warto zauważać. :)

Wszystkie zawarte są w bieli - nie wiesz?

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...