brak ciąży ;)

1. Data: 2006-09-29 09:19:15

Temat: brak ciąży ;)
Od: "Maclay" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od jakiegoś czasu sie staramy o dziecko, nasze starania nie owocują wiec
może trzeba sie zgłosić do lekarza i sie dokładnie przebadać. Czy ktoś może
mi poradzić do jakiego lekarza się zgłosić w tej sprawie?

Marek

2. Data: 2006-09-29 09:25:59

Temat: Re: brak ciąży ;)
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a obojętne Ci jest, czy w Szczecinie, czy Lublinie?
Napisz, gdzie to może coś poradzę
Jacek

3. Data: 2006-09-29 09:33:36

Od: "Maclay" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jest to obojętne wolałbym gdzieś na śląsku, Katowice, Częstochowa,
Bielsko

4. Data: 2006-09-29 09:57:01

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz lepiej
dr Stanisław Horak z Bytomia
http://www.antrum.pl/kontakt.html
http://www.mediweb.pl/womens/wyswietl.php?id=718
pomógł wielu osobom w tym mnie i żonie
Jacek

5. Data: 2006-09-29 10:19:58

Od: "ds" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegoś czasu sie staramy o dziecko, nasze starania nie owocują wiec
> może trzeba sie zgłosić do lekarza i sie dokładnie przebadać. Czy ktoś
> może mi poradzić do jakiego lekarza się zgłosić w tej sprawie?

a co to znaczy "od jakiegoś czasu" ? -
to pojęcie względne.
Możesz to sprecyzować ?

Pozdrawiam
ds

6. Data: 2006-09-29 11:55:36

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegoś czasu sie staramy o dziecko, nasze starania nie owocują wiec
> może trzeba sie zgłosić do lekarza i sie dokładnie przebadać. Czy ktoś może
> mi poradzić do jakiego lekarza się zgłosić w tej sprawie?

od jak ddawna?
do gina na poczatek ,on pokieruje dalej.
p.

7. Data: 2006-09-29 12:26:26

Od: "lampka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli minimum rok nie udaje sie-warto isc do lekarza, jesli
mniej-zaczekajcie jeszcze, bo saeme badania sa dosyc drogie.

8. Data: 2006-09-29 19:07:27

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-09-29 20:12:19

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
> mi poradzić do jakiego lekarza się zgłosić w tej sprawie?

Młodego!;-))

10. Data: 2006-09-29 20:55:06

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości

> Młodego!;-))

Hehehehehe, dobre, dobre;) Aczkolwiek czasem i młody nie pomoże.......

Pozdr. Ewa

cholina a kompleks cholinowy - czym się różni?
jak sie pozbyć nocnych erekcji (nie troluje)
rtg a tarczyca
Dopuszczalne dawki promieniowania RTG
sposób na brodawki płaskie