brak czucia w części opuszka palca

1. Data: 2006-09-17 06:36:39

Temat: brak czucia w części opuszka palca
Od: Hanskie <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Tydzień temu byłem w górach w nowych butach a na plecach miałem plecak z
dzieckiem. Generalnie nie odczułem problemów z tym, iż mam na nogach
nowe buty. Zero odcisków i otarć. po powrocie do domu zauważyłem że w
dużym palcu u nogi na czubku i lekko z boku nie mam czucia w tym palcu.
Uznałem że jutro przejdzie. Dzisiaj mija już 8 dzień i dalej tak samo.
Co się mogło stać ? i co z tym zrobić ? Czekać dalej czy gdzieś z tym
iść? Jakie moga być konsekwencje zostawienia tego tak jak jest ?

proszę o poradę!
Pozdrawiam, hanskie

2. Data: 2006-09-21 00:18:15

Temat: Re: brak czucia w części opuszka palca
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Hanskie napisał(a):
> [...]
> Co się mogło stać ? i co z tym zrobić ? Czekać dalej czy gdzieś z tym
> iść? Jakie moga być konsekwencje zostawienia tego tak jak jest ?

Witam,

Mam dokładnie ten sam problem. Podejrzewałem kręgosłup, ale widzę
że przedmówca również ma nowe buty, więc to pewnie wina butów.
Ciekawy jestem, czy to ten sam model, bo sytuacja jest identyczna -
pierwszy raz, zero odcisków i brak czucia w dużym palcu (lekko z boku
i na czubku, czyli tak samo jak Hanskie!). Czy ktoś może coś
poradzić?

pozdrawiam
micio

3. Data: 2006-09-21 10:05:00

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com napisał(a):

> [...]
> pierwszy raz, zero odcisków i brak czucia w dużym palcu (lekko z boku
> i na czubku, czyli tak samo jak Hanskie!). Czy ktoś może coś

Nie umrzesz. Przejdzie Ci.
Ja mialam takie problemy ze wszystkimi palcali lewej dloni i nawet całej
dłoni...i zanim nadszedł mój czas wizyty u chirurga reki (3 m-ce) to mi
wszystko przeszło.

--
Kaja

4. Data: 2006-09-21 11:33:41

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Hanskie" eeiqeq$40s$...@a...news.tpi.pl

> [...]
> Co się mogło stać ? i co z tym zrobić ? Czekać dalej czy gdzieś z tym
> iść? Jakie moga być konsekwencje zostawienia tego tak jak jest ?

Jak by mi nie przeszło (raczej nie doszło) w ciągu 12 godzin
(czy może raczej jakbym nie czuł, że sytuacja wraca do normy
mimo zdjęcia butów i odpoczynku) to bym na pewno zgłosił się
do lekarza.

E.

Aronia - pomaga czy szkodzi...
POranny ból gardła